اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۱۲ فروردین تجلی حمایت مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفتند: ۱۲ فروردین تجلی حمایت ملت فهیم ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی و سرآغاز حاکمیت‌ مردم‌سالاری دینی است.

۱۲ فروردین تجلی حمایت مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفتند: ۱۲ فروردین تجلی حمایت ملت فهیم ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی و سرآغاز حاکمیت‌ مردم‌سالاری دینی است.

در این پیام آمده است: ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ با رأی ‏قاطع نظام جمهوری اسلامی ایران را تأیید و ‏تثبیت کردند بر نوع و شکل الگوی حکومت دینی مهر تأیید گذاشتند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ۱۲ فروردین را می‌توان تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیه استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی دانست که با رأی اکثریت قاطع مردم در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت.

در ادامه این پیام آمده است: تأکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در انجام رفراندوم در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دلالت بر اهمیت و نقش مردم در تعیین سرنوشت و الگوی حکومت و اداره جامعه و قانونمندسازی ساختار و بنیان‌های نظام داشته و خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان ضمن تبریک یوم الله بزرگ دوازدهم فروردین به عموم ملت مسلمان، شجاع و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار استان مرکزی، موفقیت همگان را در مسیر آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده آحاد مردم و مسئولان با وحدت رویه و تلاش شبانه‌روزی گام بلندی در جهت توسعه اقتصادی میهن اسلامی بردارند.

۱۲ فروردین یکی از درخشان‌ترین ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ۱۲ فروردین ‌از مصادیق عینی یوم‌الله، مردم‌سالاری دینی و از بزرگترین اعیاد ملت ایران و درخشان‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: دوازدهم فروردین روز انتخاب بزرگ و تاریخی ملت ایران به رهبری امام خمینی‌(ره) و تأسیس نظام جمهوری اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه اضافه شده: ‌دوازدهم فروردین به حق یکی از مصادیق مردم‌سالاری دینی و از بزرگترین اعیاد ملت ایران و از تعیین کننده‌ترین روزهای تاریخ ایران محسوب می‌شود که در چنین روزی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی قاطع بیش از ۹۸ درصدی تثبیت شد و اسلام ناب محمدی(ص) زنده شد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی آمده است: بر اساس اعتقاد به وعده‌های الهی و تکیه بر ملتی آگاه و صبور، امروز به پشتوانه مبارزات خستگی ناپذیر این ملت بزرگ و جبهه مقاومت، شاهد افول و فروپاشی صهیونیسم و استکبار جهانی هستیم.

در این بیانیه عنوان شده است: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب و در مسیر نیل به تمدن نوین اسلامی، با وجود دشمنی‌های همه‌جانبه و جنگ ترکیبی استکبار جهانی، الگویی اثربخش برای همه آزادگان جهان است.

در ادامه این بیانیه اضافه شده است: زنده نگه‌داشتن این روز عظیم و حفظ جمهوری اسلامی وظیفه همه اقشار مردم بصیر و وظیفه شناس است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول