اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جمهوری اسلامی ایران با وجود دشمنی‌ها همچنان سرافراز است

امام‌ جمعه اردستان گفت: جمهوری اسلامی وارد چهل و چهارمین سال خود شده و همچنان بالنده به پیش می‌رود، البته در این مسیر دشمنی‌هایی نیز وجود دارد اما همچنان سرافراز است.

جمهوری اسلامی ایران با وجود دشمنی‌ها همچنان سرافراز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام‌ جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن اشاره به وفات حضرت خدیجه(س)، اظهار داشت: ایشان دارای ویژگی‌های فراوانی از جمله مادر اسلام و مومنان هستند و خوب است که مجلس گرامیداشتی نیز برای این حضرت در شهرستان برگزار شود.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۲ فروردین، با بیان اینکه بنا به تدبیر امام(ره) در کمتر از گذشت چند ماه از پیروزی انقلاب اسلامی رفراندوم برای جمهوری اسلامی برگزار شد و ۹۸.۲ درصد از مردم کشور جمهوری اسلامی را قبول کردند، افزود: مردم خودشان و به اختیار خود جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و جمهوری اسلامی وارد چهل و چهارمین سال خود شده و همچنان بالنده به پیش می‌رود، البته در این مسیر دشمنی‌هایی نیز وجود دارد اما همچنان سرافراز است. 

دهشیری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در ابتدای سال خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی خود در حرم امام رضا(ع) سخنانی با مسؤولان و مردم داشتند که در آن به برخی از ضعف‌های مردم از جمله اسراف اشاره کردند و امید می‌رود که افراد اهل اسراف و تجمل‌گرایی نباشند.

امام جمعه اردستان با اشاره به لزوم استفاده از کالاهای داخلی بیان کرد: اخیرا مسؤول راهور کشور گفته که باید در بررسی‌های صحنه تصادفات، سهمی برای سازندگان داخلی وجود داشته باشد چرا که برخی از این‌ها نیز مقصر بوده و در ارائه خدمات کوتاهی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شب گذشته پس از ماه‌ها تاخیر، وزارت کشور در خصوص عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر و بیان کرد که حجاب جزو ضروریات دین ما است و در این خصوص تسامح و تساهل نداریم و با هنجارشکنان برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: از مسؤولان مربوطه درخواست داریم نسبت به هنجارشکنان و اقدامات سازمان یافته در ترویج بی عفتی بی‌تفاوت نباشند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول