اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دو حادثه جاده ای در قشم ۱۳ مجروح برجای گذاشت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف بین خودرو حمل زباله و سه خودرو دیگر خبر داد.

دو حادثه جاده ای در قشم ۱۳ مجروح برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود حسین پور رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز اظهار کرد: در ساعت ۰۴:۰۰ بامداد امروز، پیرو تماس شهروندان با مرکز پیام اورژانس قشم و ارائه گزارشی مبنی بر مصدوم شدن ۸ نفر به دنبال تصادف بین خودرو حمل زباله و سه خودرو دیگر، بالافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل فوریت در روستای کولغان اعزام شد.

وی عنوان کرد: در این حادثه خودرو حمل زباله به سه خودرو دیگر که در حاشیه خیابان پارک بوده برخورد میکند و منجر به جراحت اعضاء یک خانواده که در خودرو خواب بوده اند؛ شده است. حال عمومی مصدومین خوب بوده و همگی هوشیار بوده اند.

به گفته وی، ۷ نفر از مصدومین این حادثه برای بررسی و دریافت اقدامات درمانی به بیمارستان پیامبراعظم(ص) قشم منتقل و یکی از مصدومین رضایت به انتقال به بیمارستان نداده است.

در حادثه دیگری در جاده روستای گوران نیز ۵ نفر مجروح شدند

در همین باره مسئول فوریتهای پزشکی ۱۱۵ شهرستان قشم ضمن اعلام این خبر گفت: طی اعلام گزارش تصادف در جاده گوران، آمبولانس های پایگاه شهر طبل و پایگاه جاده ای روستای دولاب به محل حادثه اعزام شدند.

امید رضا اولادحسین افزود : این حادثه ۵ مصدوم به دنبال داشت که دختر بچه ۹ ماهه با اقدام به موقع و احیای قلبی و ریوی تیم فوریتهای پزشکی ۱۱۵ پایگاه جاده ای دولاب نجات یافت و به همراه ۴ مصدوم دیگر این حادثه به بیمارستان منتقل شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول