اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

توجه به حوزه کشاورزی و تامین آب شرب در خراسان‌شمالی ضروری است/ اجازه سوء استفاده از نقد را نمی‌دهیم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: اجازه سواستفاده از نقد را نمی دهیم اما نقدی که برای اصلاح باشد را می پذیریم ولی هدف نباید تخریب باشد.

توجه به حوزه کشاورزی و تامین آب شرب در خراسان‌شمالی ضروری است/ اجازه سوء استفاده از نقد را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: توجه به حوزه کشاورزی و تامین آب شرب ضروری بوده زیرا از مطالبات اصلی مردم همین موضوعات است.

وی گفت: پاسخگویی استاندار برای موضوعات متعدد در هر شرایطی و توجه به حوزه‌های مختلف از جمله مسائل دینی و فرهنگی قابل تقدیر است که می تواند مسیر توسعه استان را هموارتر کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی با بیان اینکه هدف ما دستگیری، حمایت و کمک به مجموعه استان در ابعاد مختلف است، گفت:  اجازه سواستفاده از نقد را نمی دهیم اما نقدی که برای اصلاح باشد را می پذیریم ولی هدف نباید تخریب باشد.

وی افزود: در دولت قبل اگر موضوعی بود با شخص استاندار آن را حل میکردیم اما در حال حاضر ارتباطات ما با استاندار فعلی بیشتر شده و موضوعات سریع تر به نتیجه می‌رسد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه مطالبه مردم از مسئولان باید مطرح شود، خاطر نشان کرد: موضوعات حوزه های صنعت، کشاورزی، آب، دانش بنیان، بازار، دامداری از مطالبات مهم مردم است بنابراین اشراف کامل مدیران به اطلاعات و حل آنها الزامی است و اگر در این راه نقدی صورت گرفت برای اصلاح امور انجام شود.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول