اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

از همه ظرفیت راهداری برای سفرها نوروزی در خراسان‌شمالی استفاده می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: از تمامی ظرفیت گشت‌ها و ماشین آلات راهداری در نقاط پرحادثه خراسان‌شمالی برای کنترل ترافیک نوروزی و کاهش تصادفات استفاده شده است.

از همه ظرفیت راهداری برای سفرها نوروزی در خراسان‌شمالی استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: با توجه به افزایش یافتن ترافیک در طول راه‌های حوزه استحفاظی خراسان‌شمالی به خصوص در راه‌های شریانی، برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای، علاوه بر اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در ۲ ایستگاه، از تمامی ظرفیت گشت‌ها و ماشین آلات راهداری در نقاط پرحادثه و محورهای دو طرفه استفاده کردیم تا هشداری باشد و رانندگان و مسافران ضوابط و قوانین رانندگی را رعایت کنند.

وی گفت: همچنین از خودروهای دستگاه‌های اجرایی و خودروهای اجاره‌ای نیز برای کمک به گشت‌های نامحسوس پلیس راه بهره گرفته‌ایم تا در جاده‌ها به رانندگانی که قوانین را رعایت نمی‌کنند اخطارهای لازم داده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: از کاربران جاده‌ای خواهش می‌کنیم سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌ها و نزولات جوی، شمار تصادفات به خصوص واژگونی افزایش یافته است و رانندگان برای حفظ جان خود و سرنشینان، قوانین و ضوابط رانندگی را رعایت کنند.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول