اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

افزایش ۲۰ درصدی ترافیک جاده‌ای در خراسان‌شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش ۲۰ درصدی ترافیک جاده ای از ابتدای اجرای طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش ۲۰ درصدی ترافیک جاده‌ای در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ترافیک جاده‌ای در خراسان‌شمالی از ابتدای اجرای ترافیک جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا روز گذشته، تردد بیش از دو میلیون و ۲۲۸ هزار وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۲۲۰ هزار وسیله نقلیه وارد استان شده اند که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش تردد را نشان می دهد.  

وی اظهار داشت: همچنین بیش از ۱۹۸ هزار وسیله نقلیه از محورهای خراسان شمالی خارج شده اند که حاکی از افزایش ۲۶ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مشتری با تبریک سال نو به هم استانی ها، زائران و مسافران اظهارکرد: با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی از رانندگان تقاضا می کنیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در محورهای دو طرفه از سرعت خود بکاهند.

🔻 وی ادامه داد: با توجه به مقارن شدن بهار طبیعت با بهار دل ها، پویش همراهان ایمن در ۱۰۰ ایستگاه در طول محورهای کشور به منظور افزایش ایمنی و اشاعه فرهنگ نماز اجرا می شود که از این تعداد، ۲ ایستگاه در خراسان شمالی برپا شده است.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول