اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پیشرفت 68 درصدی پروژه آبرسانی به روستاهای ایلام

مسئول بسیج سازندگی استان ایلام گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای استان پس از گذشت 10 ماه پیشرفت 68 درصدی داشته است.

پیشرفت 68 درصدی پروژه آبرسانی به روستاهای ایلام

علی ملک زاده مسؤل سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سال ۱۴۰۱ سالی پربار و پرکار در زمینه قرارگاه جهادی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی بوده که به لطف خداوند و حمایت فرمانده سپاه استان اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

وی افزود: در موضوع آبرسانی شرب به روستاها با همگرایی ادارات و سپاه با گذشت ۱۰ ماه از این پروژه ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی صورت گرفته و استان برتر از لحاظ کمی و کیفی هستیم.

مسؤل بسیج سازندگی استان ادامه داد: طی سال جاری تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد که با حضور ریاست  جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

وی یادآور شد: علاوه بر واحدهای مذکور تعداد ۵۰ واحد دیگر از کمک گروههای جهادی تحویل محرومین داده شد، همچنین بیش از ۵۰۰ مورد تعمیرات و مرمت منازل محرومین از توان خیرین و گروههای جهادی انجام شده است.

ملک زاده تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰۰ هزار نفر روز اردوی جهادی و خدمت بی منت در سطح استان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: طی سال جاری یکی از برنامه‌های شاخص بسیج سازندگی ایجاد اشتغال خرد و خانگی، کمک به اشتغال پایدار در استان بوده که بیش از ۱۰۰۰ کار سازی انجام شد.

مسؤل بسیج سازندگی استان  اضافه کرد: یکی از اقدامات قرارگاه اقتصاد مقاومتی تعامل سازنده با دولت و کارسازی جهت بهره‌گیری از وام‌های تبصره«۱۶» بوده از اقدامات این قرارگاه ایجاد صندوق قرض الحسنه مردم یار در بین محلات، مساجد و پایگاهها که نمونه بانکداری اسلامی بوده و در استان ایلام بیش از ۵۸۰ صندوق قرض الحسنه داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:امیدواریم در سال آینده با تمام توان خدمات بسیج سازندگی در جهت رفع محرومیت زدایی در نقاط محروم و دور دست استان افزایش بیشتری پیدا کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول