اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استقرار ۱۴۳ تیم گشت خودرویی راهور در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران ، اظهار کرد: همزمان حدود ۱۴۳ تیم گشت خودرویی و ۲۴۶ عوامل پلیس و بالغ بر هزار نفر از همکاران ما در سطح محورهای مواصلاتی مستقر شدند.

استقرار ۱۴۳ تیم گشت خودرویی راهور در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران، اظهار کرد: همزمان حدود ۱۴۳ تیم گشت خودرویی و ۲۴۶ عوامل پلیس و بالغ بر هزار نفر از همکاران ما در سطح محورهای مواصلاتی مستقر شدند. 

وی افزود: همکاران پلیس راهور ما در دو نقطه شهرستان سوادکوه و همچنین مرزن‌آباد چالوس و غرب استان به‌ویژه محدوده عباس‌آباد مازندران که شاهد ترافیک سنگینی هستیم، استقرار دارند.

  رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه هدف از تلاش شبانه‌روزی تسهیل عبور و مرور و رفع گره‌های ترافیکی در مسیر است، تصریح کرد: امیدواریم مشکلی برای هموطنان و مسافران ورودی به استان پیش نیاید. 

بیگلری خاطرنشان کرد: بیشترین دلیل تصادفات ما توجه نکردن به جلو ناشی از سرعت غیرمجاز است و در این زمینه سرعت وسایل نقلیه در نوروز در جاده‌ها ۱۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده که باید مدنظر رانندگان قرار گیرد.

 وی گفت: پلیس راهور برای برقراری نظم و امنیت در مسیرها و عبور و مرورها و فراهم کردن نوروزی آرام برای هموطنان کاملا آماده است. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول