اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توجه دولت سیزدهم به تکمیل زیرساخت‌ها/ وجود عقب‌ماندگی در راه‌های روستایی شرق مازندران

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرق مازندران در بحث راه‌های ارتباطی از عقب‌ماندگی جدی برخوردار بوده که انشاءالله تا پایان سال ۱۴۰۲ در بخش اعظمی از شبکه راه‌های روستایی اقدامات خوبی صورت بگیرد.

توجه دولت سیزدهم به تکمیل زیرساخت‌ها/ وجود عقب‌ماندگی در راه‌های روستایی شرق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، غلامرضا شریعتی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پروژه‌هایی که چندین سال خاک می‌خورد و متوقف مانده بود با رویکرد دولت رئیسی این پروژه‌ها فعال شده و هزینه‌های  بسیار زیادی نیز می‌طلبد، چراکه جز واجبات کشور است.

وی با بیان اینکه در بحث سد گلورد طی دو سال اخیر حدود ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شد که عدد کمی است، افزود: قریب دو دهه از احداث سد گلورد می‌گذرد که واقعا اعتباری که در دو سال گذشته هزینه شده شایسته تقدیر است. 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات خوب در بحث ارتباطات، تصریح کرد: شرق مازندران در بحث راه‌های ارتباطی از عقب‌ماندگی جدی برخوردار بوده که انشاءالله تا پایان سال ۱۴۰۲ در بخش اعظمی از شبکه راه‌های روستایی اقدامات خوبی صورت بگیرد. 

شریعتی با اعلام اینکه ورودی شرقی نکا قرار است کار عمرانی بزرگی اجرا شود، افزود: دولت سیزدهم برخلاف دولت‌های گذشته اعتبار بالایی را صرف زیرساخت‌ها کرده که این مهم کماکان ادامه دارد. 

وی با اعلام اینکه ۸۰ روستا در حوزه کوهستانی شرق مازندران گازرسانی شد که جای تقدیر دارد، اظهار کرد: همه این اتفاقات بزرگ درحالی رقم خورده است که سهم ما در بودجه ملی ناچیز است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول