اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ از یکطرفه شدن جاده چالوس تا بار پر حجم سایر محورها

رئیس پلیس راه کشور آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها را تشریح کرد.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ از یکطرفه شدن جاده چالوس تا بار پر حجم سایر محورها

سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه راهور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر تردد پرحجم و در حال حرکت را در تمام محورهای مواصلاتی کشور شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه راهور فراجا به وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای شمالی اعم از فیروزکوه روان، هراز پرحجم نزدیک به نیمه سنگین و در چالوس نیز روان است چرا که با توجه به سنگین شدن وضعیت ترافیکی جاده چالوس به ناچار مسیر یک طرفه شده و در حال حاضر تردد از چالوس به سمت تهران ممنوع است.

وی با بیان این مطلب که یک طرفه شدن جاده چالوس از تهران به سمت شمال تا اطلاع ثانوی و عادی شدن وضعیت ترافیکی ادامه دارد، گفت: پلیس راهور سعی می‌کند که تا حدممکن جاده‌ها یکطرفه نشوند چرا که برای هموطنان ایجاد مشکل در تردد می کند اما در برخی مواقع مثل امروز که با ترافیک سنگین مواجه شدیم برای اینکه به گره ترافیکی برخورد نکنیم ناچار به یک طرفه شدن جاده چالوس شدیم.

سردار مومنی به اعلام هشدار زرد سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش ها تا سوم فروردین اشاره و تصریح کرد: با توجه به بارش ها و لغزندگی معابر از رانندگان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز رانندگی کنند.

 وی گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز ، خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو از جمله مهمترین عوامل بروز تصادفات در محورهای مواصلاتی است که عدم توجه به جلو در حال حاضر ۴۰ درصد علت تصادفات را به خود اختصاص داده که بخش قابل توجهی از آن به علت استفاده از تلفن همراه است.

رئیس پلیس راه کشور از رانندگان درخواست کرد که با رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کرده و از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول