اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ایمنی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز اولویت دستگاه‌های متولی باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: ایمنی راه‌ها و بررسی کارشناسی و رفع نقاط حادثه خیز باید اولویت دستگاه‌‌های اجرایی متولی استان باشد تا شاهد به صفر رساندن تلفات این حوزه باشیم.

ایمنی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز اولویت دستگاه‌های متولی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی صبح امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان اظهار کرد: ایمنی راه‌ها و بررسی کارشناسی و رفع نقاط حادثه خیز باید اولویت دستگاه‌‌های اجرایی متولی استان باشد تا شاهد به صفر رساندن تلفات این حوزه باشیم.

وی گفت: کسب رتبه یک کشوری کاهش تصادفات در برون شهری و جاده‌های روستایی به رغم افزایش ۴۷ درصدی ترددهای و حداقل امکانات با همکاری، همدلی و همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان و مجموعه پلیس راهور رخ داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر ضرورت کاهش سرعت در مسیر بجنورد به بوستان باباامان، افزود: با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان در کنار پلیس راهور از افزایش تصادفات و واژگونی‌ها در این مسیر پیشگیری شود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول