اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فرمانده انتظامی سمنان: خودروی مخلان نظم عمومی در چهارشنبه‌سوری تا 15 فروردین توقیف خواهد بود

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۲۵ توزیع‌کننده مواد آتش‌زا در این استان خبر داد و گفت: خودروی آن دسته از رانندگانی که در این شب به برهم زدن نظم عمومی اقدام کنند، تا 15 فروردین 1402 توقیف خواهد ماند.

فرمانده انتظامی سمنان: خودروی مخلان نظم عمومی در چهارشنبه‌سوری تا 15 فروردین توقیف خواهد بود

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با بیان اینکه امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عاملان خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی با اشاره به قوانین جزایی مرتبط با چهارشنبه آخر سال گفت: خانواده‌ها با کنترل و نظارت بر فرزندان خود در آخرین چهارشنبه سال، می‌توانند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال بدون اغماض برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: افرادی که در شب آخرین چهارشنبه سال، به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه اقدام کنند، تا 15 فروردین سال 1402 بازداشت خواهند ماند.

موقوفه‌ای به برخورد با رانندگان متخلف و ناهنجار در شب چهارشنبه آخر سال نیز اشاره کرد و افزود: خودروی آن دسته از رانندگانی که در این شب به برهم زدن نظم عمومی اقدام کنند، تا 15 فروردین 1402 توقیف خواهد ماند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از خرید و فروش مواد محترقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول