اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح مبارزه با سارقان به قلب کویر رسید/ کشف ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه، گفت: در اجرای این طرح، ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سمنان کشف شد.

طرح مبارزه با سارقان به قلب کویر رسید/ کشف ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور و مطالبات شهروندان مبنی بر مبارزه با پدیده سرقت، طرح برخورد با سارقان و مالخران در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی و عمومی و پیشگیری از تکرار و وقوع سرقت‌های دیگر با توجه به فرارسیدن پایانی سال، با محوریت پلیس آگاهی و همکاری و تعامل یگان‌های انتظامی و عملیاتی استان اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به مدت زمان ۱۰ روزه اجرای این طرح از ۲۵ بهمن‌ماه اشاره کرد و افزود: مأموران انتظامی توانستند ۴۴ سارق و سه مالخر را در چند عملیات جداگانه‌ای دستگیر کنند.

موقوفه‌ای به کشف ۷۸ فقره انواع سرقت شامل خودرو، موتورسیکلت، احشام، اماکن خصوصی و ... اشاره و اضافه کرد: در همین راستا، یک باند چهار نفره سارقان مسلح و اعضای باند سارقان به عنف، شناسایی و دستگیر شدند.

وی به کشف ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در مدت زمان اجرای طرح اشاره کرد و با هشدار به سارقان و مخلان نظم و امنیت گفت: کسانی که بخواهند به هر طریقی امنیت روانی جامعه را بر هم بزنند، بدانند که مثل همیشه با واکنش برق‌آسای پلیس مواجه خواهند شد و از دست مأموران انتظامی جان سالم به درنخواهند برد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، ضمن تاکید بر ادامه‌دار بودن طرح‌های مشابه، از شهروندان خواست: با اعلام هرگونه اخباری پیرامون فعالیت‌های مجرمانه از طریق تلفن ۱۱۰، خادمان خود در مجموعه انتظامی استان سمنان را در اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها یاری رسانند.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول