اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در قزوین آغاز می شود

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماه و تامین گندم با کیفیت برای کارخانجات تولید آرد از دیگر اقدامات در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی عنوان شد.

توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در قزوین آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین عطایی پیش از ظهر امروز در کارگروه امنیت غذایی استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: درخواست تامین ۵۰۰ تن گوشت قرمز منجمد برای بازار قزوین در روزهای پایانی سال در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: هم‌اکنون مجوز توزیع ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان صادر شده و درحال توزیع آن در شهرستان های استان هستیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: تقریبا در تمامی استان‌های کشور استقبال از خرید گوشت قرمز منجمد بالا بوده و این مهم در روزهای پایانی سال بیشتر احساس شده است.

عطایی همچنین به توزیع گوشت گوساله با قیمت مناسب بین قصابان استان قزوین اشاره کرد و گفت: با هدف تعادل بخشی در قیمت گوشت گرم قرمز تاکنون ۹ تن گوشت گوساله با قیمت مناسب بین قصابی‌ها توزیع شده و این روند ادامه دارد.

این مسئول در خصوص گوشت مرغ نیز بیان کرد: میزان میانگین مصرف روزانه گوشت مرغ در استان قزوین ۸۰ تا ۹۰ تن است و اسفندماه جاری ۱۱۸ تن گوشت مرغ به بازار عرضه شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی در حوزه تخم مرغ بازار را بسیار آرام عنوان کرد و گفت: مصرف روزانه این کالا در استان قزوین ۴۰ تا ۵۰ تن است و این درحالی است که روزانه ۲۷۰ تن تخم مرغ در استان تولید شده و مابقی به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

عطایی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی و سازمان جهاد کشاورزی درحال فعالیت بوده و توانسته به شکل قابل توجهی از نیاز شهروندان را تامین کند.

وی یادآور شد: در بحث تشدید نظارت‌ها با وجود مصوبات قبلی چندان کمکی از سوی دستگاه‌ها نداشتیم و با حداقل امکانات درحال انجام گشت زنی هستیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماه و تامین گندم با کیفیت برای کارخانجات تولید آرد از دیگر اقدامات در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی عنوان شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول