اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پررنگ شدن نقش بخش خصوصی در تنظیم بازار میوه شب عید

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بر اساس شیوه نامه خرید میوه شب عید در کشور توصیه شده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای توزیع میوه شب عید بهره برد که موضوعات آن در آینده نزدیک با تشکیل نشستی مشترک به نتیجه می‌رسد.

پررنگ شدن نقش بخش خصوصی در تنظیم بازار میوه شب عید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد حسین عطایی در پنجمین نشست کمیته راهبردی تامین میوه شب عید استان که صبح امروز در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان مصادف شده و این موضوع نیازمند دقت در خرید میوه‌های شب عید است.

وی افزود: میوه‌های شب عید شامل پرتقال و سیب باید متنوع و در ابعاد مناسب خریداری و عرضه شود که مصرف کننده با توجه به نیاز خود و توان خرید بتواند آن را تهیه کند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: بر اساس شیوه نامه خرید میوه شب عید در کشور توصیه شده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای توزیع میوه شب عید بهره برد که موضوعات آن در آینده نزدیک با تشکیل نشستی مشترک به نتیجه می‌رسد.

عطایی اضافه کرد: یکی از نکات مهم در دستور کار کمیته راهبردی میوه شب عید، تعیین دقیق مقدار خرید پرتقال و سیب برای استان قزوین است که اعداد آن پس از نتایج نشست با بخش خصوصی قطعی می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول