اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشکل تصفیه خانه شهر صنعتی البرز به یک دغدغه محیط زیستی بزرگ تبدیل شده است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل تصفیه خانه فاضلاب شهر صنعتی البرز به یک دغدغه محیط زیستی بزرگ تبدیل شده که راه حل این موضوع بسیار پیچیده است و اگر تدبیری اندیشیده نشود، انباشت لجن ها کل تصفیه خانه را به دلیل محدودیت مکان از کار خواهد انداخت.

مشکل تصفیه خانه شهر صنعتی البرز به یک دغدغه محیط زیستی بزرگ تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، فاطمه محمدبیگی در جریان بازدید از تصفیه خانه شهر صنعتی البرز با ابراز تاسف از وضعیت این تصفیه خانه و تحمیل پسماند بیش از ظرفیت تعریف شده در مدت ۲۰ سال اخیر به این مجموعه، اظهار کرد: واقعاً جای سوال دارد مدیران گذشته برای این تصفیه خانه چه اقدامی انجام می دادند و چرا در زمان های گذشته از سوی ارگان های نظارتی خوب عمل نشده است.

وی افزود: مشکل تصفیه خانه فاضلاب شهر صنعتی البرز به یک دغدغه محیط زیستی بزرگ تبدیل شده که راه حل این موضوع بسیار پیچیده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های اخیر و تغییرات خوبی که صورت گرفته ابراز امیدواری کرد مسائل و مشکلات تصفیه خانه فاضلاب به سمت حل شدن پیش برود.

محمدبیگی تصریح کرد: ظاهرا در یکی از شوره زارهای اطراف تصفیه خانه برای نگهداری موقت لجن های ناشی از تصفیه آب پساب تصفیه خانه پیشنهاد شده که در آینده بتوان از این لجن ها در عرصه دانش بنیان برای محصولات جدید استفاده کرد که شرکت ها در حال مطالعه هستند و می طلبد مسئولان کشور و استان برای تحقق این مهم گام بردارند.

وی متذکر شد: اگر برای تصفیه خانه فاضلاب شهر صنعتی البرز تدبیری اندیشیده نشود انباشت لجن ها کل تصفیه خانه را به دلیل محدودیت مکان از کار خواهد انداخت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول