اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اهداء یک هزار و ۸۵۸ جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، به همت کمیته امداد استان تعداد یک هزار و ۸۵۸ جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان در سالجاری اهدا شده است.

اهداء یک هزار و ۸۵۸ جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها با اعلام برگزاری هفته احسان و نیکوکاری در محل امامزاده سید عباس بن موسی‌بن‌جعفر(ع)، اظهار کرد: به مناسبت این هفته و هم‌زمان با سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) باهمت خیران، در آستانه سال نو برنامه‌های خوبی برای رفع نیاز خانواده‌های نیازمندان رقم خورده است. 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و ۸۵۸ جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا شده است، گفت: امروز به مناسبت نیمه شعبان تعداد ۱۶۵ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند تحت پوشش این نهاد توزیع خواهد شد.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی افزود: هر سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون به مبلغ ۳۰ میلیون تومان تهیه و به نوعروسان اهدا شده است.

وی گفت: نکته قابل‌توجه این است که هیچ زوج نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در صف نوبت جهیزیه در استان وجود ندارد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: همچنین امروز در رزمایش مواسات به مناسبت میلاد امام عصر(عج) تعداد سه هزار و ۶۴۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می شود. 

وی با اشاره به اینکه امشب به مناسبت نیمه شعبان، نیز اطعام مهدوی بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: علاوه بر این به همت خیران و مراکز نیکوکاری استان چهار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان آزاد می‌شوند.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول