اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طرح ملی بسیج آب‌رسانی در نایین افتتاح می‌شود

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: آب‌رسانی به ۱۵ روستا با مبلغ ۲٠ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و روستاهای باقی‌مانده نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

طرح ملی بسیج آب‌رسانی در نایین افتتاح می‌شود

الهام آزاد نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با یادآوری اینکه از سال ۱۴٠٠ با تدبیر مجلس شورای اسلامی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در آنجا مستقر شد، اظهار داشت: در لایجه بودجه ۱۴٠٠ بودجه‌ای برای محرومیت‌زدایی به این قرارگاه اختصاص پیدا کرد تا مشکلات مربوط به تنش‌های آبی، بهداشت و درمان، مدارس و جاده‌ را برطرف کند. 

وی با بیان اینکه روستاهای نایین از بدو شکل گرفتن از نعمت آب پایدار بی‌بهره بودند و به‌صورت تانکری آب‌رسانی به آن‌ها صورت می‌گرفت و این مورد یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم بود و از زمان شروع مسؤولیت پیگیر این موضوع بودم، افزود: در سال ۱۴٠٠ با قرارگاه مذکور و پیگیری‌های انجام شده نائین در اولویت قرار گرفت. 

آزاد گفت: در فاز اول ۲۶ روستا با مبلغ ۳٠ میلیارد تومان در دستورکار قرار گرفت و امروز ۱۵ روستا با مبلغ ۲٠ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و روستاهای باقی‌مانده نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید. 

نماینده مردم نایین در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها توسط بسیج سازندگی و آبفا اجرا شد و امید است تمام روستاهای نایین از آب پایدار بهره‌مند شوند. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول