اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 از شهرستان نائین و خوروبیابانک/ ازظرفیت‌های اشتغال تا نابسامانی جاده‌ها

نماینده شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک گفت: طی بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 از نائین و خور و بیابانک مشکلات و نابسامانی‌های جاده‌ای و ظرفیت‌های اشتغال و گردشگری این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 از شهرستان نائین و خوروبیابانک/ ازظرفیت‌های اشتغال تا نابسامانی جاده‌ها

الهام آزاد نماینده شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از نایین اظهار داشت: برای بررسی میدانی مسائل شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک، از اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برای سفر به این دو شهرستان دعوت کردیم.

وی افزود: در ابتدای سفر عازم شهرستان خوروبیابانک شدیم و سپس در بازدید از بیمارستان آفتاب هشتم خور مهم‌ترین مشکلات این بیمارستان از جمله کمبود امکانات، پزشکان متخصص و کادر درمان بررسی شد.

آزاد با اشاره به بازدید از مجموعه شرکت پتاس، بیان کرد: این مجتمع بزرگ از لحاظ درآمدزایی، ایجاد اشتغال و ایجاد کارخانه‌های فرآوری، ظرفیت‌ و پتانسیل عظیمی دارد که قطعاً توجه به آن می‌تواند باعث پیشرفت، توسعه و آبادانی این شهر و چرخه تولید کشور شود.

 نماینده شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک با اشاره به حضور مدیر کل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری کشور و مدیر کل راهداری اصفهان، ادامه داد: بازدید از جاده‌های نابسامان و جاده واریانت خور-فرخی از دیگر برنامه‌های این سفر بود که امیدواریم با نظارت کمیسیون اصل نود و مطرح کردن مسائل در مجلس، کمی و کاستی‌های این شهرستان بر طرف شود.

وی تصریح کرد: در ادامه سفر وارد شهرستان نایین شدیم و در بازدید از کارخانه صنعتی تولیدکننده قطعات ایران خودرو به بررسی مشکلات این حوزه و ارائه راهکارها و پیشنهادات جهت طرح در مجلس شورای اسلامی و وضع قوانین در جهت تسهیل امور پرداختیم.

آزاد با اشاره به بازدید از مسجد جامع و بازار تاریخی نایین، خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های خوب گردشگری نایین و خوروبیابانک مغفول مانده است که با حضور و نظارت کمیسیون و پیگیری‌هایی که خواهیم داشت امید است بتوانیم این ظرفیت قابل توجه را در هر دو شهرستان پویا و فعال کنیم.

گفتنی است حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، سید مصطفی میرسلیم، سید ناصر حسینی پور و مجتبی توانگر از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود در این سفر حضور داشتند و بازدید و بررسی مشکلات ایستگاه بازرسی شهید شرافت، نشست صمیمی با نمایندگان فعالان اقتصادی و فرهنگی در جهت بررسی مشکلات و مسائل حوزه‌های مربوطه، حضور در بین نمازگزاران مسجد النبی، زیارت امامزاده سید داوود و حسینیه اعظم خور و تجدید بیعت با شهدا از دیگر برنامه‌های حضور کمیسیون اصل نود در شهرستان نائین و خور و بیابانک بود.

پایان پیام/۶۳۱۲۹/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول