اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

رستمی: پروژه القای مسمومیت دانش‌آموزان در قالب کارزار جهانی برای منزوی سازی ایران صورت گرفته است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: پروژه صهیونیستی القای مسمومیت دانش آموزان یکی از کارهای دشمنان برای مشوش نشان دادن جمهوری اسلامی است.

رستمی: پروژه القای مسمومیت دانش‌آموزان در قالب کارزار جهانی برای منزوی سازی ایران صورت گرفته است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صبح امروز در نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه تربیت مدرس گفت: اتفاق بزرگ انقلاب اسلامی و مسیر جدیدی که پیش روی انسان ها نهاد اتفاقی است که در تمام عرصه ها باید به آن توجه کرد، در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به شعارهای جهانی و فطری انقلاب اسلامی اشاره می‌کنند که فطرت بشر با هر نژاد و اقلیمی به این شعارها ارزش قائل است، شعارهایی مانند استقلال، علم و پیشرفت.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را انقلاب جهانی می‌دانند و در این فضا ظرفیت های بزرگ کشور چه ظرفیت نیروی انسانی که مهم ظرفیت است و چه ظرفیت های مهم منطقه ای و منابع فراوان خدادادی کشور باید به جهانیان معرفی شود.

رستمی ادامه داد: در دنیایی که همه به موضوع پذیرش دانشجوی بین المللی به عنوان یک سیاست راهبردی توجه می‌کنند ما باید با استراتژی دیگری به این موضوع توجه کنیم، ظرفیت های علمی ما قطعا در منطقه بسیار برجسته تر و فاخرتر است، دانشمندان و دانشگاه‌های پیشگام و مجموعه‌های علمی بسیار برجسته ای داریم بنابراین به موضوع پذیرش دانشجوی بین الملل باید به عنوان تکلیف نگاه کنیم البته الزاماتی هم دارد چرا که حتما دانشجویانی که ایران را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند حتما ظرفیت و مختصات متفاوتی نسبت به بقیه دارند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به کارزار جهانی برای منزوی سازی جهانی کشور ما گفت: پروژه صهیونیستی القای مسمومیت دانش آموزان یکی از کارهای دشمنان برای مشوش نشان دادن جمهوری اسلامی است، در این شرایط دانشجویانی که ایران را برای تحصیل انتخاب می کنند می دانند که دانشگاه های ما دارای کیفیت است و براین اساس وظایف دانشگاه های ما نیز در برابر این دانشجویان متفاوت می‌شود.

وی اظهار داشت: شورای راهبردی سیاستگذاری کلان پذیرش دانشجویان بین الملل در شورایعالی انقلاب فرهنگی فعال است و دستگاه‌های ذیربط نیز به خوبی در این زمینه فعالیت دارند.

رستمی با اشاره به نامه سردار قاسم سلیمانی در روزهای پایانی عمرش درباره دانشجویان بین الملل گفت: سردار سلیمانی در نامه‌ای به وزیر وقت منصور غلامی درباره حمایت و توجه به دانشجویان بین الملل تأکید کرده بود که این خود دغدغه مندی سردار را نسبت به دانشجویان بین المللی که در کشور ما حضور داشتند نشان می‌دهد بنابراین این مسأله مسوولیتی را بر عهده دانشگاه‌ها و متولیان دانشجویان بین المللی قرار می‌دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول