اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برپایی جشن نیکوکاری در 2900 پایگاه استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: جشن نیکوکاری سالجاری همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) در 2 هزار و 800 پایگاه اعم از مدارس، پایگاه های بسیج، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های ثابت و سیار و ادارات شهرستان برقرار است.

برپایی جشن نیکوکاری در 2900 پایگاه استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، مجید مومنی ظهر امروز در جریان سفر به شهر ساوه و بازدید از پایگاه‌های جشن نیکوکاری در این شهر گفت: همه ساله در روزهای پایانی سال و همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد، پایگاه‌هایی برای جمع آوری کمک‌های مردمی جهت توزیع بین نیازمندان و جامعه هدف برپا می‌شود که امسال نیز برنامه ریزی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: جشن نیکوکاری سالجاری همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) در 2 هزار و 800 پایگاه اعم از مدارس، پایگاه های بسیج، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های ثابت و سیار و ادارات شهرستان برقرار است تا مردم نوع دوست استان مرکزی با کمک‌های خود، شادی را برای همه و سر سفره همه نیازمندان ببرند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه در ساوه نیز 300 پایگاه مردمی دایر شده است، ادامه داد: سال گذشته مردم استان مرکزی 61 میلیارد تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند که امیدواریم در سالجاری این کمک‌ها با نیت خیر و سلامتی امام زمان (عج) به 75 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

وی همچنین با بیان اینکه فراهم کردن فرصت اشتغال یکی از راه‌های مهم برای توانمندسازی خانواده های مددجو است، گفت: در سالجاری 7 هزار و 500 فرصت شغلی توسط کمیته امداد در استان مرکزی فراهم شد که این میزان اشتغال با اعتباری در حدود 560 میلیارد تومان محقق گردید. 

مومنی اشتغال ایجاد شده در شهر ساوه را برای سال 1401 در حدود 600 فرصت شغلی دانست و بیان کرد: در بحث مسکن با لطف خدا و همراهی خیرین و همچنین همکاری ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی بالغ بر 2 هزار و 281 واحد مسکونی برای نیازمندان تکمیل و تحویل شده یا خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قراراست همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد و بصورت همزمان با حضور رئیس جمهور 23 هزار واحد در سراسر کشور تحویل خانواده های نیازمند شود که از این تعداد 651 واحد سهم استان مرکزی خواهد بود.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول