اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سربازان گمنام امام زمان (عج) عرصه را برای جولان تروریست‌ها تنگ کرده‌اند

امام جمعه ساوه گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با سه شعار اقتدار، آرامش و امنیت ایران عزیز با گمنامی اما خوشنامی خویش عرصه را برای جولان تروریست‌ها و مزدوران و جاسوسان تنگ کرده‌اند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) عرصه را برای جولان تروریست‌ها تنگ کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی هر روز با راه و روش جدید بدنبال ضربه به این نظام هستند، تصریح کرد: دشمن وقتی در عرصه‌های مختلف شکست را تجربه کرد امروز در این جنگ ترکیبی بدنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

وی افزود: آن روز دشمنان خارجی و احمقان داخلی با اغتشاش بدنبال آسیب به کشور بودند و با حماسه مردم شکست خوردند و امروز در جنگ اقتصادی، استکبار تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با افزایش فشارهای اقتصادی و اغتشاشات ارزی مردم را نا امید کنند.

خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه ما ارزش‌های انقلاب را با دلار به دست نیاورده‌ایم که با دلار از دست بدهیم، افزود: متاسفانه در کنار این فشارها، عوامل داخلی و کسانی که آنتن‌های خود را به سمت امریکا و اسرائیل و عربستان چرخانده‌اند نیز تلاش می‌کنند با شایعه پراکنی آب به آسیاب دشمن بریزند.

رحیمی با قدردانی از تلاش‌های دولت در عرصه‌های مختلف گفت: متاسفانه برخی مسئولان ما خود را به خواب زده‌اند، رئیس دولت همواره در حال تلاش است اما باید مراقب برخی وزرا، فرمانداران، استانداران و مدیران که در حد اداره یک مهدکودک هستند، بود.

وی تصریح کرد: برخی از کالاهایی که صفر تا صد در داخل کشور تولید می‌شوند و هیچ ارتباطی با دلار ندارند چرا باید گران شوند؟ باید با کسانی که بدنبال آسیب زدن به معیشت و سفره‌های مردم هستند برخورد شود.

امام جمعه ساوه در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: هر انسانی که می‌خواهد از گمراهی در افکار و اعتقادات نجات پیدا بکند و اگر بخواهد ارتباط با امام زمان پیدا کند باید حالت انتظار را در وجود و درون خود را زنده کند.

رحیمی با بیان اینکه باید در عمل خود را منتظر واقعی امام زمان (عج) نشان دهیم، بیان کرد: اگر مدیر و مسئولی بدنبال حل مشکلات مردم افتاد، اگر کسی که توانایی باز کردن گره از از مشکلات انسان‌ها را داشت و در این راه تلاش کرد یک مدیر یا مسئول امام زمانی است. 

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی یعنی تفکر گره‌گشایی از خلق الله و در معنای کلمه منتظر واقعی کسی است که بسیجی بیاندیشد و در بطن مردم، برای رضایت خدا و حل مشکلات مردم دست از تلاش برندارد.

امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به نامگذاری این روز بعنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج)  ادامه داد:سربازان گمنام امام زمان (عج) با سه شعار اقتدار، آرامش و امنیت ایران عزیز با گمنامی اما خوشنامی خویش عرصه را برای جولان تروریست‌ها و مزدوران و جاسوسان تنگ کرده‌اند و با سپر کردن جان خویش در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، بدنبال آرامش این مرز و بوم هستند.

رحیمی خاطرنشان کرد: دستگاه اطلاعاتی بنیه علمی خودش را متناسب با تحولات پرشتاب علمی و تکنولوژی پیش می‌برد و از توان علمی بالایی برخوردار است، لذا امروز نیروهای وزارت اطلاعات یکی از مقتدرترین و کارآمدترین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جهان هستند.

وی اضافه کرد: موفقیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با گروه‌های تروریستی، نفوذ، مفاسد اقتصادی و ضربه زدن به شبکه‌ها و سیستم‌های امنیتی دشمنان از اقدامات افتخار آفرین و غرور آفرین سربازان گمنام است که دشمن را به ستوه آورده است. 

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه سربازان گمنام امان  تروریست‌ها را بریدند و اجازه کوچکترین اقدام ضد امنیتی را به آنان نداده ‌اند، گفت : با توجه به حجم ورود جاسوسان بیگانه و تروریست‌ها به مرزهای کشور سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه‌های اطلاعاتی با اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع  در سراسر کشور خواب را از چشمان جاسوسان و تروریست‌ها ربوده‌اند و آنها هرگز در خاک جمهوری اسلامی ایران احساس امنیت نمی‌کنند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول