اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کلنگ زنی و افتتاح 4 پروژه حوزه آبرسانی شهر ایلام

استاندار ایلام گفت: : تحول عظیمی در حوزه آبرسانی در استان ایلام انجام گرفته که در این راستا چهار پروژه در این حوزه در شهر ایلام کلنگ زنی و افتتاح شد.

کلنگ زنی و افتتاح 4 پروژه حوزه آبرسانی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام با حضور محمد حسینی، معاون امور مجلس ریاست جمهوری و استاندار ایلام، چهار پروژه حوزه آبرسانی در شهر ایلام کلنگ زنی و افتتاح شد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در این آیین گفت: تحول عظیمی در حوزه آبرسانی در استان ایلام انجام گرفته است؛ استان ایلام از نظر درصد پیشرفت در مقام مقایسه با سایر استان‌ها در مقام نخست قرار دارد.

وی افزود: در ابتدا تعداد روستاهایی که در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفت ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان بود که با رایزنی‌های صورت گرفته این تعداد روستا به ۲۰۰ مورد افزایش و اعتبار لازم نیز به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

استاندار ایلام ادامه داد: در شرایطی که کل کشور دچار تنش آبی بود در یکی از بخش‌های محروم استان در هلیلان در کمتر از چهار ماه آب مورد نیاز یکی روستاهای هلیلان تأمین شد.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: امروز پروژه آبرسانی به شهرک میلاد و مساکن ۶۴۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام، پروژه احداث مخزن ۳ هزار متر مکعبی زون ۶ شهری منطقه شهرک چالیمار و لایه مرزی شهرک جانبازان، پروژه احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی زون ۱ و ۲ شهری ( منطقه بانبرز، بعثت و شهرک هجرت شهر ایلام) کلنگ زنی و پروژه‌های مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهرک قائم شهر ایلام به بهره برداری رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول