اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سپیدان آماده استقبال از مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ به منظور توسعه و رونق گردشگری و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نوروز 1402 تشکیل شد.

سپیدان آماده استقبال از مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری فارس از سپیدان، به منظور هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲،ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان به ریاست محمد رضایی فرماندار سپیدان برگزار شد.

فرماندار شهرستان سپیدان با اشاره به اینکه شهرستان گردشگری سپیدان در روزهای آخر هفته میزبان مسافران و گردشگران زیادی از شهرستان های استان و سراسر کشور است،اظهار داشت: ما در شهرستان سپیدان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و به جهت برخورداری از منابع طبیعی فراوان همواره شاهد حضور مسافران و گردشگران در ایام مختلف بویژه روزهای پایانی هفته و تعطیلات هستیم لذا اگر در سایر شهرستان ها هماهنگی لازم برای میزبانی از مسافران تنها در ایام نوروز انجام می گیرد اما در شهرستان سپیدان همیشه و در همه ایام این مهم صورت می پذیرد که البته همه دستگاههای باید تلاش کنند که مدیریت در ایام نوروز به خوبی و در جهت رفاه بیشتر مسافران و گردشگران انجام شود.

محمد رضایی در ادامه به حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی در قالب ۸ کمیته اصلی در ستاد اجرایی خدمات سفر اشاره کرد و اظهار کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی هفت کمیته از جمله کمیته خدمات حمل و نقل ،کمیته امداد ونجات،کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری،کمیته اسکان ،نظارت و آمار،کمیته تنظیم بازار و خدمات رفاهی،کمیته خدمات بهداشتی،سلامت و محیط زیست و کمیته اطلاع رسانی کمیته های تخصصی ستاد اجرایی خدمات سفر را تشکیل میدهند اما به لحاظ نیاز و ضرورت کمیته فرهنگی نیز در کنار این کمیته های تخصصی در شهرستان تشکیل خواهد شد که ضرورت دارد روسای کمیته ها یک برنامه دقیق و منسجم برای ایام نوروز داشته باشند.

 رضایی در ادامه با بیان اینکه در ایام نوروز با یک ترافیک جمعیت در حوزه اسکان مواجهه خواهیم بود،تصریح کرد: در کنار هتل ها و مرکز اقامتی که در شهرستان وجود دارد آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نیز باید یک بستر مناسب را برای میزبانی و اسکان مسافران نوروز محیا کنند.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سپیدان با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر بر بازار و کالاهای اساسی در ایام نوروز افزود: کمیته تنظیم بازار یکی از کمیته های مهم ستاد اجرایی است که می بایست یک تیم نظارتی ویژه در ایام پایانی سال جاری تشکیل و اعضا این تیم به صورت مستمر بر روی قیمت و نحوه توزیع کالاهای اساسی نظارت داشته باشند.

فرماندار سپیدان با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان تاکید کرد: مردم شهرستان سپیدان مردمی مذهبی هستند که این امر توجه ویژه مسئولین فرهنگی و امنیتی شهرستان را به جهت رعایت بیشتر اصول اسلامی از سوی مسافران و گردشگران عزیز و رعایت اصول دینی در این ایام مبارک می طلبد.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول