اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مربی مس کرمان: گلی که خوردیم اتفاقی و بد بود/ حداقل شایسته یک امتیاز بودیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: وقتی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، باید بهتر عمل می‌کردیم، گلی که به ثمر رسید اتفاقی و بد بود، بعد از گل تیم از نظر روانی تحت فشار قرار گرفت.

مربی مس کرمان: گلی که خوردیم اتفاقی و بد بود/ حداقل شایسته یک امتیاز بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت، انتظار داشتیم در نیمه اول شجاع‌تر باشیم، باید بهتر عمل می‌کردیم وقتی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، گلی که به ثمر رسید اتفاقی و بد بود، بعد از گل تیم از نظر روانی تحت فشار قرار گرفت.

وی ادامه داد: نیمه دوم در اختیار ما بود و به غیر یک موقعیت، ذوب‌آهن کار خاصی انجام نداد، مدیریت باید بیشتر به ما کمک کند، بعضی از بازیکنان ما باید کاملا تحت هدایت کادر فنی باشند.

منهاجی افزود: انتظار داریم بعضی از بازیکنان تمام انرژی خود در زمین را به کار بگیرند، مدیریت باید بیشتر در این مورد کمک کند، انتظار بزرگی نداریم، اما نباید بر سر مسائلی که وظیفه مدیریت است با بازیکنان چالش داشته باشیم.

مربی مس کرمان تصریح کرد: انتظار داشتیم دو بازیکن خارجی دیگر جذب کنیم که این اتفاق رخ نداده است و به روی آن‌ها از ابتدای فصل حساب کرده بودیم، در مورد مشکلات بازیکنان هم خوب نیست که کادر فنی تمرکزش روی این مسائل باشد.

وی در خصوص مصاحبه تارتار قبل از بازی گفت: باید بگویم که وقتی چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود، نباید بازیکنان ذوب‌آهن چند تا چند تا خودشان را روی زمین می‌انداختند، باید چه در زمانی که جلو هستیم و چه زمانی که عقب هستیم تفکرمان یکی باشد.

منهاجی خاطرنشان کرد: تیم ما باید یک‌پارچه‌تر باشد، همه باید در یک راستا باشیم و مدیریت باید مشکلات را حل کند، ۹ فینال داریم و تیم باید آرامش داشته باشد، حداقل شایسته یک امتیاز بودیم، نتایج این چنینی برای ما تاسف‌برانگیز است.

مربی مس کرمان در خصوص تنش‌های نیمکت مس و تفاوتش با بازی با استقلال گفت: ارتباطی بین بازی امروز و بازی با استقلال وجود ندارد، آن بازی تموم شده است، امیدوارم که آقای ساپینتو فضای ایران را بیشتر درک کرده باشند.

وی در پایان گفت: اتفاقی که در این بازی برای حسین‌خانی افتاد، این بود که تعداد اعتراضات تیم حریف بسیار بیشتر بود و برنامه‌ریزی شده به روی داور فشار می‌آوردند؛ چند سرمربی دیده‌اید که سرمربی محروم باشد و به وی‌آی‌پی برود؟ اکثر مربیان این کار را انجام نمی‌دهند و اصرار در این بازی جای تعجب داشت.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول