اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شرایط جدول حساسیت بازی را بالا برده است

مربی تیم فوتبال مس کرمان
گفت: بازی‌های ذوب‌آهن را دیده‌ایم، شرایط جدول حساسیت بازی را بالا برده است و امیدوارم شاهد بازی خوب و زیبایی باشیم.

شرایط جدول حساسیت بازی را بالا برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن با سابقه درخشان و جایگاه رفیع و حضور در فینال آسیا به همراه کادرفنی خوب، حریف محترمی است، این تیم به اندازه شایستگی‌های خود امتیاز جمع نکرده است و نباید به جدول توجه کنیم، بازی‌های ذوب‌آهن را دیده‌ایم، شرایط جدول حساسیت بازی را بالا برده است و امیدوارم شاهد بازی خوب و زیبایی باشیم.

وی در پاسخ به عملکرد مس در بازی‌های گذشته گفت: اخیرا روند بهتری به لحاظ نتیجه‌گیری داریم هر چند می‌شد نتایج بهتری هم بگیریم،  با گذشت زمان و به خصوص بعد از نیم‌فصل با اضافه شدن چند بازیکن نتایج بهتری کسب کردیم.

منهاجی تصریح کرد: سرمربی جوان، شجاع و پرریسکی داریم که دوست دارد بازی هجومی به نمایش بگذاریم و به این دلیل ممکن است گل‌های بیشتری دریافت کنیم، سعی کردیم این مسئله را برطرف کنیم، از نظر سازمان دفاعی بهتر از گذشته هستیم.

مربی مس‌کرمان در خصوص تیم ذوب‌آهن گفت: تیم ‌های تارتار عملکرد بهتری در فاز دفاعی دارند اما فردا بازی در زمین ذوب‌آهن است و انتظار بازی دیگری را داریم، برای بازی فردا سورپرایز‌هایی داریم و با توجه به شرایط بازی تصمیمات مختلفی اتخاذ خواهیم کرد.

وی با اشاره به این‌که محرومی نداریم گفت: چند مصدوم داریم که نمی‌خواهیم از آن‌ها نام ببریم، شروین بزرگ شکستگی در ناحیه دست دارد که عمل نکرده است و باید حوصله کنیم تا استخوان آسیب‌دیده ترمیم شود و برای این بازی او را در اختیار نداریم.

منهاجی در پایان عنوان کرد: برای وزیر ورزش و سایر آسیب‌ دیده‌های حادثه اخیر آرزوی سلامتی دارم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول