اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مقابله با مواد مخدر در روستاهای سمنان

استاندار سمنان گفت: توجه به ایجاد اشتغال و تولید پول و ثروت در روستاها برای کاهش تقاضا و مبارزه با مواد مخدر، نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

مقابله با مواد مخدر در روستاهای سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح «یاری‌گران زندگی در روستا» که با حضور سردار مؤمنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری در روستای خیرآباد سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از حضور ارزشمند و تأثیرگذار مردم استان در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن که دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در تهاجم فرهنگی، دشمن به ایده، هدف و مغزها حمله می‌کند، افزود: در نوع تهاجم فرهنگی، مدت حمله تدریجی و نامعلوم بوده و تلفات این نوع جنگ، اخلاقی و دینی است.

استاندار سمنان بیان کرد: همه ما باید در جهت مبارزه با مواد مخدر و کاهش تقاضا گام برداریم و طرح یاری‌گران زندگی در این حوزه طرحی بسیار موفق خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: نقش روحانیت، دهیاران، اعضای شورای اسلامی، بهورزان، نیروی انتظامی، بسیج و مؤثران در روستاها در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش تقاضا بسیار تأثیرگذار است.

وی اضافه کرد: ابتلا به مصرف مواد مخدر و اعتیاد، به‌صورت تدریجی و پنهان صورت می‌گیرد و باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم.

استاندار سمنان عنوان کرد: امروز عملیات اجرایی طرح یاری‌گران زندگی در روستاها در این استان آغاز می‌شود؛ به امید روزی که روستاها عاری از مواد مخدر باشند.

هاشمی خاطرنشان کرد: توجه به ایجاد اشتغال و تولید پول و ثروت در روستاها برای کاهش تقاضا و مبارزه با مواد مخدر، نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول