اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نخستین رویداد اجتماعی «هم راه» در قزوین برگزار می شود

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: نخستین رویداد اجتماعی «هم راه» با همکاری و شرکت کنشگران اجتماعی انفرادی و مجموعه‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، خیریه ها و غیره در استان قزوین برگزار می‌شود.

نخستین رویداد اجتماعی «هم راه» در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد خورشیدی از برگزاری نخستین رویداد اجتماعی «هم راه» در قزوین خبر داد و اظهار کرد: این رویداد اجتماعی شامل مجموعه هایی می شود که یا به طور تخصصی در حوزه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و یا حوزه تخصصی آنها پیوست اجتماعی مؤثر دارد.

وی افزود: این رویداد، فرصتی برای ارائه الگو و هم افزایی همه کنشگران اجتماعی است و در آن گفتمان سازی ادبیات خدمت مؤثر در بین گروه‌ها و جریانات فعال در عرصه اجتماعی در تعامل با جامعه و نهادهای حاکمیتی دنبال می‌شود.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: یکی از کار ویژه های دفتر فرهنگی و اجتماعی توانمندسازی و ایجاد هم افزایی بین مجموعه های مردم نهاد و پررنگ کردن نقش آنها بعنوان حلقه میانی و ارتباط با دستگاه های اجرایی می باشد و برگزاری این رویداد نقش موثری در راستای تحقق این کارویژه دارد.

گفتنی است این رویداد در اسفند ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد و علاقه مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به لینک https://survey.porsline.ir/s/Q2yWzjjH مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول