اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کتاب نقش جهادگران سازندگی فیروزآباد در دفاع مقدس تدوین می‌شود

نشست پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس و شهرستان فیروزآباد با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون تدوین کتاب نقش شهرستان فیروزآباد در دفاع مقدس برگزار شد.

کتاب نقش جهادگران سازندگی فیروزآباد در دفاع مقدس تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، نشست پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس و شهرستان فیروزآباد که امروز چهارم اسفند جهت آمادگی برای تدوین کتاب نقش شهرستان فیروزآباد در دفاع مقدس در فرمانداری فیروزآباد برگزار شد با توضیحات مدعوین در مورد اهمیت نقش جهاد در جنگ و همچنین نقش تاثیر گذار فرماندهان، شهدای جهادسازندگی به ویژه شهید سید محمد صادق دشتی و ایثارگران و رزمندگان جهادگر شهرستان سخنانی آغاز شد.

در ادامه از طرف کانون سنگرسازان بی سنگر فارس جهت همراهی و همکاری در مورد در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط به شهرستان فیروزآباد اعلام آمادگی شد و شماره تماس رزمندگان جهادگر شهرستان در اختیار نویسنده قرار گرفت.

همچنین مقرر شد موارد مورد نیازی که حقیقی ارائه‌ کرد توسط شرکت کنندگان در جلسه تکمیل و در اختیار وی قرار گیرد. در پایان جلسه مصوب شد به مناسبت هفته جهاد در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ همایشی در شهرستان فیروزآباد برگزار شود و نقش جهاد در دفاع مقدس بیان و ذکر خاطرات رزمندگان جهادگر برای مردم شریف این شهرستان مطرح و ثبت ضبط گردد و کمیته ای نیز جهت ثبت خاطرات سنگرسازان بی سنگر شهرستان در جهاد فیروزآباد تشکیل شود.

در این نشست حبیب الله جمشیدی فرماندار فیروزآباد، صبوری مدیرعامل کانون سنگر سازان بی سنگر فارس، حاج اصغر چالیک نماینده مشاور وزیر در کمیسیون ایثارگران جهاد فارس و نماینده سازمان جهادکشاورزی استان در اداره کل‌حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس فارس، کوهستانی معاون فرماندار و مسوول امور ایثارگران فرمانداری، کوهکن مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد، حقیقی نویسنده، مهرکی مسوول دفتر پشتیبانی جنگ جهاد در دوران دفاع مقدس و جمعی از رزمندگان جهادگر دوران دفاع مقدس و سنگرسازان بی سنگر شهرستان فیروزآباد حضور داشتند.

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول