اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بسیج به کمک دامداران می‌شتابد/ توجه به فعالیت‌های جهادی در وزارت کشاورزی

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه بسیج در همراهی با دولت به کمک دامداران می‌شتابد، توجه به فعالیت‌های جهادی در وزارت کشاورزی را از اولویت‌های اساسی دانست.

بسیج به کمک دامداران می‌شتابد/ توجه به فعالیت‌های جهادی در وزارت کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار سیدضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پیش از ظهر امروز در رزمایش دامپزشکی استان سمنان بیان کرد: کاری که در این رزمایش انجام می‌شود، موجب پیشرفت اقتصاد خواهد شد.

وی گفت: هدف ما باید کمک به دامداران باشد و رزمایش جهادی دامپزشکی موجب خیرات فراوانی خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه افزود: دامداران همیشه وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده و وظیفه ما، مردم‌داری و مردم یاری است.

حزنی با بیان اینکه خدمت به مردم پاداش و مدال افتخاری برای مسؤولان است، افزود: این قرارگاه با تمام توان آماده همکاری و خدمت‌رسانی به همه بخش‌ها و دستگاه‌هاست.

مقابله با ۶ بیماری مشترک انسان و دام

سیدمحمد آقامیری، رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه رزمایش جهادی دامپزشکی جلوه‌ای از تفکر جهادی برای خدمت‌رسانی است، گفت: ما دنبال نهادینه کردن کار جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار هستیم.

وی افزود: یکی از مأموریت‌های اصلی ما، پیشگیری از بیماری‌های مشترک میان انسان و دام بوده و برنامه‌ریزی و اقدامات مؤثری در ابن حوزه در دست انجام است.

آقامیری با بیان اینکه ۶ بیماری مشترک انسان و دام برای مقابله مشخص شده است، افزود: در هشت ماهه امسال، ۳۸ درصد میزان واکسیناسیون دام در کشور افزایش داشته است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: همه توان و امکانات برای مقابله با بیماری‌ها و آموزش و ترویج بهداشت دام به کار گرفته شده و اولویت ما پیشگیری این بیماری‌ها با برگزاری رزمایش‌هاست.

امروز رزمایش جهادی دامپزشکی استان سمنان پیش از ظهر امروز با حضور سردار سیدضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسؤولان و گروه‌های جهادی آغاز شد. ۴۸ منطقه برای خدمت‌رسانی در این رزمایش مشخص شده است.

۱۰۰ اکیپ متشکل از ۳۰۰ نفر در این رزمایش به دامداران خدمت‌رسانی خواهند کرد. رزمایش جهادی دامپزشکی سمنان در چهار عرصه برگزار خواهد شد.

این رزمایش در حوزه ویزیت رایگان دام، واکسیناسیون دام، سم‌پاشی اماکن دامی و آموزش ترویج به دامداران از ۲۴ تا ۲۵ آذرماه در استان اجرا خواهد شد.

پایان پیام/74001/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول