اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع بیش از 127 میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: امسال تاکنون بیش از 127 میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 13 درصدی همراه بوده است .

توزیع بیش از 127 میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، جهانبخش نوکانی در جلسه معارفه رئیس ناحیه کامیاران  برنامه‌های منطقه ‏کردستان را در سطح این شهرستان جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تبیین کرد و گفت: با تعامل و همکاری فرمانداری با پخش منطقه کردستان در راستای سوخت‌‏رسانی مطلوب، افزایش زیرساخت‌های سوخت‌رسانی و .... عملکرد مناسبی داشته‌ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به قرار گرفتن ناحیه کامیاران در کریدور جاده‌ای ترانزیت جنوب به غرب کشور، از فعال ‏بودن 7 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 4 باب جایگاه سی‌ان‌جی در ناحیه خبر داد و ‏افزود: توجه به تعداد مجاری عرضه موجود در سطح شهر برنامه‌ریزی‎ ‎منطقه بر ‏گستردگی جغرافیایی مطلوب جایگاه‌ها جهت دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات است‎.‎

وی با اشاره به اینکه  32 هزار دستگاه تراکتور و کمباین در سطح استان کردستان فعال است، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 127 میلیون لیترنفتگاز در بخش کشاورزی توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 13 درصدی همراه بوده است.

نوکانی با اشاره به اهمیت شهرستان کامیاران در خصوص محصولات کشاورزی و باغی از توزیع ‏الکترونیکی سوخت یک هزار و 700 دستگاه ادوات کشاورزی ناحیه خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ‏7 میلیون لیتر نفتگاز در بخش ادوات کشاورزی شهرستان توزیع شده است که نسبت به مدت ‏مشابه سال قبل 6 درصد رشد داشته است.

وی سپس با اشاره اهمیت مصرف گاز مایع و ساماندهی توزیع این فرآورده با استفاده از ‏زیرساخت‌های الکترونیکی در سطح استان خواستار تعامل و همکاری فرمانداری با این شرکت ‏در راستای توزیع الکترونیکی گاز مایع جهت شناسایی مصرف کنندگان واقعی، مدیریت مصرف، جلوگیری از عرضه خازج از شبکه و... این فرآورده شد.

فرماندار کامیاران نیز در این جلسه با بیان شرایط جغرافیایی و اقتصادی شهرستان، از زحمات و تلاش‌های ‏حسن دلیرکانسبی در زمان تصدی ریاست ناحیه تقدیر و از تامین و توزیع مطلوب فرآورده‌های ‏نفتی، الکترونیکی نمودن توزیع سوخت بخش کشاورزی ،اقدامات شرکت در خصوص ‏پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و.. در این شهرستان تشکر و قدردانی ‏کرد.

در این جلسه آکو رحمانی به عنوان رئیس ناحیه کامیاران معرفی شد‌.

انتهای پیام 2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول