اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افزایش ‌‎52‌‏ درصدی ارسال نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج/ارسال 90 درصد سهمیه نفت سفید خانوارهای روستایی کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از ارسال بیش از ‌‎159‌‏ میلیون لیتر ‏نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج تا پایان آذرماه سال‌جاری خبر داد.

افزایش ‌‎52‌‏ درصدی ارسال نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج/ارسال 90 درصد سهمیه نفت سفید خانوارهای روستایی کردستان

جهانبخش نوکانی ‌‏در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با فرارسیدن فصل سرما و برودت هوا در استان واحتمال افت فشار گاز در استان و ‌‏اهمیت بحث تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج و دیگر صنایع و واحدهای تولیدی، ‌‏برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در سطح شرکت در راستای آمادگی ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های ‌‏نفتی و تاسیسات انبار های نفت منطقه انجام گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: در این مدت 159 میلیون نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ‏ارسال شده است که از این میزان 143 میلیون لیتر آن از طریق خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی ‏و 16 میلیون لیتر آن با تردد 552 دستگاه نفتکش از مبادی تامین و انبار نفت سنندج تامین شده ‏است. ‏

وی گفت: این میزان فرآورده ‏ارسالی نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 52 درصدی همراه بوده است.‏

نوکانی از تعامل با سایر مصرف‌کنندگان عمده منطقه برای تامین و ذخیره‌سازی ‌‏سوخت جایگزین جهت استفاده در مواقع اضطراری خبر داد و افزود: در خصوص تامین سوخت ‏کارخانه سیمان استان نیز با توجه به قطع گاز این کارخانه از یک ماه گذشته روزانه بیش از 300 ‏هزار لیتر نفت کوره در این واحد صنعتی مصرف می‌شود که هماهنگی لازم نیز جهت تامین و ‏ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز کارخانه سیمان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به وجود 10 هزار خانوار نفت ‏سفید سوز در استان و اختصاص سهمیه 2100 لیتری ‏به هرخانوار در سال خبر داد و خاطرنشان کرد: 90 درصد از سهمیه نفت سفید روستاهای استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است که امیدوارم با ‏همکاری و همراهی مردم استان زمستان امسال را با کمترین مشکل سپری کنیم.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول