اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح «سپاس» همزمان با روز جانباز در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: دیدار با جانبازان با شرایط خاص استان در طول هفته جانباز و در قالب طرح «سپاس» صورت می‌گیرد.

اجرای طرح «سپاس» همزمان با روز جانباز در چهارمحال و بختیاری

اسماعیل عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس با شناخت کامل، به‌ فرمان ولی زمان خویش لبیک گفته و از خاک و ناموس این ملت دفاع کردند لذا اجر این عزیزان کمتر از شهدا نیست و امروز به‌ عنوان شهدای زنده چراغ راه همه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: طراحی، چاپ و نصب بنر تصاویر شهدای جانباز و بنر گرامیداشت روز جانباز به تعداد ۳۴ تخته در سطح استان از جمله برنامه‌های تبلیغی در روز جانباز است. 

وی افزود: اعزام جانبازان به صبحگاه مدارس در سطح استان با هماهنگی آموزش و پرورش و خاطره‌گویی کوتاه برای دانش‌آموزان و تجلیل از جانبازان در صبحگاه با اهدای گل توسط دانش‌آموزان در صبح روز شنبه ۶ اسفند، تجلیل از جانبازان در بین نماز جماعت مغرب و عشا در روز جانباز در مساجد سطح استان با هماهنگی سازمان تبلیغات با اهدای گل و به صورت ویژه در حسینیه شهیدان کاظم‌پور شهرکرد نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی در این روز است.

عسگری بیان داشت: دیدار با جانبازان بستری در بیمارستان‌ها با هماهنگی بنیاد شهرستان در روز ولادت امام سجاد(ع)، دیدار جمعی از جانبازان با پاسداران انقلاب اسلامی در سطح استان و تبریک روز پاسدار، برگزاری جشن میلاد در حسینیه‌های شهدا در سطح استان و دیدار و تجلیل از فعالان حسینیه‌های شهدا نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

وی گفت: تجلیل از خانواده شهدای جانباز و جانبازان موفق در زمینه‌های مختلف، هماهنگی با ائمه جمعه برای پرداختن به روز جانباز در خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با جانبازان با شرایط خاص در طول هفته جانباز در قالب طرح «سپاس» نیز در دستور کار است.

وی در پایان بیان داشت: اجرای برنامه «علمداران حماسه» دیدار ائمه جمعه در سطح استان با جانبازان در روز جانباز، اجرای برنامه همایش تجلیل از جانبازان در سطح استان همزمان به صورت متمرکز در روز جانباز ساعت ۱۴ و به صورت ویژه در مرکز استان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد، گلباران گلزار مطهر شهدای شهرکرد و تجدید پیمان با شهدا در گلزارهای مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول