اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از ۵۰ درصد تصادفات کلانشهر کرمانشاه در بزرگراه‌ها رخ می‌دهد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ درصد تصادفات منجر به فوت و جرح در کلانشهر کرمانشاه در بزرگراه‌ها رخ می‌دهد.

بیش از ۵۰ درصد تصادفات کلانشهر کرمانشاه در بزرگراه‌ها رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد تصادفات منجر به فوت و جرح در کلانشهر کرمانشاه در بزرگراه‌ها رخ می‌دهد.

وی افزود: سرعت غیرمجاز، حرکت به صورت مارپیچ، عدم توجه کافی به جلو و تردد غیرایمن عابرین از مهمترین علل وقوع تصادفات در بزرگراه‌ها است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر کنترل ترافیک از طریق گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور، سامانه‌های هوشمند نیز بر رفتار رانندگان نظارت و اعمال قانون سیستمی در بزرگراه‌ها انجام می‌گیرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عابرین پیاده برای حفظ سلامت خود لازم است از محل‌های ایمن و پل‌های هوایی عابر استفاده کنند و تأکید پلیس راهور تجهیز نمودن بزرگراه‌ها به پل‌های هوایی مکانیزه از طریق شهرداری است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول