اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شناسایی عوامل موثر بر شدت تصادفات جاده‌ای کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه؛ فرهنگ ترافیک، ایمنی راه‌ها و وسایل نقلیه و همچنین اقدامات پس از تصادفات از سوی اورژانس و هلال احمر در رسیدگی به مصدومان حادثه را از جمله عوامل موثر بر شدت تصادفات جاده‌ای استان دانست.

شناسایی عوامل موثر بر شدت تصادفات جاده‌ای کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیخسرو دستغیب رییس پلیس راه استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اول آذرماه روز جهانی یادواره قربانیان حوادث ترافیکی، اظهار کرد: با توجه به افزایش روزافزوان تعداد خودروها و تردد در جاده‌ها شاهد افزایش آمار تصادفات و تلفات جانی و مالی هستیم که بار سنگینی بر جامعه تحمیل می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی بالا بودن تخلفات رانندگی و تصادفات در کشور فرهنگ ترافیک است، اصلاح فرهنگ ترافیک و کاهش رفتارهای پرخطر رانندگی و کاربران راه می‌طلبد در راستای ارائه آموزش به رانندگان و قشر جوان در این خصوص فعالیت بیشتری داشته باشیم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: مدیریت ایمنی راه‌ها از مهمترین عوامل و حوادثی تأثیرگذار در راه‌های استان است که باید با نصب تابلو و علائم هشدار دهنده، تابلوهای اخباری و همچنین راهنمایی رانندگان در مسیرها و مدیریت تردد با سهولت در راه‌های استان در شبانه‌روز، پیگیر و بررسی شود.

وی با تأکید بر ایمنی وسایل نقلیه، خاطرنشان کرد: بعضی از خودروسازان در خصوص ایمنی وسایل نقلیه مشکل دارند و حوادثی که در راه‌های استان و کشور اتفاق می‌افتد ناشی از عدم ایمنی وسایل نقلیه است.

دستغیب تصریح کرد: ایمنی کاربران استفاده کننده از راه (تخلفات رانندگان) و همچنین اقدامات پس از تصادفات از سوی اورژانس و هلال احمر در رسیدگی به مصدومان حادثه، می‌تواند در حوادث ترافیکی تأثیرگذار باشند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول