اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

عملکرد اتحادیه نانوایان اهواز ضعیف است/ با ترک فعل مدیران ادارات و دستگاه‌ها برخورد قضایی می‌شود

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: عملکرد اتحادیه نانوایان اهواز ضعیف است و آمارها دارای اشکال است که باید در آن‌ها تجدید نظر شوند.

عملکرد اتحادیه نانوایان اهواز ضعیف است/ با ترک فعل مدیران ادارات و دستگاه‌ها برخورد قضایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سلامت مردم در اولویت است و باید کیفیت نان در اهواز بهتر شود. مدیران در این خصوص نگاه دلسوزانه داشته باشید.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها باید مستمر و نامحسوس باشد، افزود: آموزش متصدیان نانوایی‌ها در اهواز ضعیف بوده و باید بهتر عمل شود. زمانی رضایت بخش است که مراکز بهداشت‌ کیفیت نان پخت شده را تایید کنند.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: مصوبات کارگروه گندم، آرد و نان باید در زمان مقرر اجرایی شوند. با ترک فعل مدیران ادارات و دستگاه‌ها برخورد قضایی می‌شود.

موالی زاده با اشاره به اجرای گشت مشترک نظارت و بازرسی نانوایی‌های اهواز تصریح کرد: پس از بازرسی، با چند نانوایی متخلف، کسر سهمیه و یا قطع سهمیه آرد، پلمب و برخورد قانونی شد.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف اتحادیه نانوایان اهواز، بیان کرد: آمارهای اتحادیه دارای اشکال و ضعیف است و باید در آمارها تجدید نظر کنند.

موالی زاده با اشاره به نارضایتی شهروندان از نانوایی‌های غیر مجاز افزود: پس از شناسایی نانوایی‌های غیرمجاز و اخطار توسط اتحادیه نانوایان، در صورت‌ امکان پس از بررسی با شرایط و ضوابط مجوز داده شود و در صورت بی توجهی انشعاب برق، آب و گاز آن مکان قطع و پلمب و برای همیشه تعیین تکلیف شوند.

وی در پایان با اشاره به فروش غیر مجاز آرد و دیگر تخلفات از سوی برخی از نانوایی‌ها گفت: شبکه فروش آرد باید به صورت جدی نظارت و اصلاح و با متخلفان برخورد قانونی شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول