اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رئیس سازمان پزشکی قانونی: در پرونده‌های مختلف اخیر، هیچ نقصی در اظهارات پزشکی قانونی نبود

مسجدی گفت: در پرونده‌های مختلف حادثه هواپیمای اوکراینی، حادثه خانم مهسا امینی، حوادث طبیعی مختلف، هر زمانی که پزشکی قانونی اظهار نظر کرد هیچ فردی نتوانست نقصی در اظهار نظر پزشکی قانونی وارد کند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی: در پرونده‌های مختلف اخیر، هیچ نقصی در اظهارات پزشکی قانونی نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس مسجدی صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان اظهار کرد: رویکرد جدید قوه قضاییه هوشمندسازی، شفاف‌سازی کارآمدسازی است.

وی ادامه داد: خدمت صادقانه بی‌منت به مردم هدف سازمان پزشکی قانونی است.

رییس سازمان پزشکی قانونی با اشاره به تحریم‌های دشمن برای خدمات پزشکی و‌ علمی، خاطرنشان کرد: با وجود تمام تحریم‌ها با تلاش دانشمندان و حمایت‌های مدیران قوه قضاییه در‌هیچ پرونده‌ای حتی یک تاخیر هم نداشتیم.

مسجدی بیان کرد: ۴۶۵ مرکز پزشکی قانونی در‌کشور‌ فعال هستند که به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند که ۵۱ درصد ملکی است و ۵۰ درصد این ساختمان‌های ملکی نیازمند نوسازی است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده در استان‌ها ۵۰ پروژه ملی و استانی را به مناسبت دهه فجر افتتاح خواهیم کرد که گلستان اولین استان است.

رییس سازمان پزشکی قانونی تصریح کرد: ۹۲ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده که ۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع مساحت دارد.

مسجدی بیان کرد: امروز ظرفیت خیران را فراهم کردیم که پروژه‌های مختلفی را به اجرا بگذاریم.

وی اضافه کرد: تمام پزشکان در تمام مقاطع، دوره‌ای را در سازمان پزشکی قانونی می‌گذرانند و یک اقدامی را انجام می‌دهیم که پزشکان به جای آموزش روی مغز واقعی، فضای مصنوعی جراحی مغز را انجام میدهند که مشکلی در قصور پزشکی هم ایجاد نشود.

رییس سازمان پزشکی قانونی تصریح‌کرد: پزشکی قانونی ایران در صدر علمی جهان قرار دارد.

مسجدی گفت: در پرونده‌های مختلف حادثه هواپیمای اوکراینی، حادثه خانم مهسا امینی، حوادث طبیعی مختلف هر زمانی که پزشکی قانونی اظهار نظر کرد هیچ فردی نتوانست نقصی در اظهار نظر پزشکی قانونی وارد کند.

وی افزود: عمده محصولات ما خارجی است و تحریم‌ها و رشد قیمت‌ها مشکل ایجاد می‌کند اما به لطف پروردگار طی پنج سال آینده سازمان از نظر تجهیزات با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان کاملا خودکفا خواهد شد.

رییس سازمان پزشکی قانونی تصریح کرد: از ظرفیت تکنولوژی استفاده کردیم و بیش از ۶ هزار پرونده کمیسیون پزشکی در زمان کرونا به صورت الکترونیکی و استفاده از فضای مجازی انجام شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول