اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پتروشیمی گلستان در آستانه ورود به بورس قرار گرفت/ تعهد رئیس جمهور برای بازسازی ساختمان‌های پزشکی قانونی محقق شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تعامل خوب با مسئولان دستگاه‌های اجرایی سبب شد مسائل مهم استان از جمله پتروشیمی در مسیر حل و فصل قرار بگیرد و هم اکنون به مرحله‌ای رسیده که پتروشیمی گلستان در آستانه ورود به بورس است.

پتروشیمی گلستان در آستانه ورود به بورس قرار گرفت/ تعهد رئیس جمهور برای بازسازی ساختمان‌های پزشکی قانونی محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه ساختمان جدید پزشکی فانونی گلستان که با حضور معاون اول رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار‌ کرد: گلستان در اتفاقات اخیر با مشارکت خیران در حفظ و توسعه امنیت کمترین مشکل را داشت و امن‌ترین استان در مدیریت اغتشاشات بوده است.

وی ادامه داد: تعامل دادگستری استان گلستان با تمام دستگاه‌ها مطلوب بوده و همیشه سعی ما بر این بوده شان مراجعه کننده نیز به بهترین نحو حفظ شود.

رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در خصوص حل مشکل پروژه پتروشیمی گلستان گفت: مردم با هیات مدیره ناکارآمدی روبرو بودند که صلاحیت لازم را برای اجرای این پروژه نداشت و امروز با سرمایه‌گذاری روبرو هستند که صلاحیت‌های لازم را دارد.

آسیابی افزود: تعامل خوب با مسئولان دستگاه‌های اجرایی سبب شد مسائل مهم استان از جمله پتروشیمی در مسیر حل و فصل قرار بگیرد و هم اکنون به مرحله‌ای رسیده که پتروشیمی گلستان در آستانه ورود به بورس است. این مهم در راستای سفر رئیس قوه قضائیه و ورود رئیس جمهور و تعامل مشترک نمایندگان سه قوه در استان اتفاق افتاده است.

آسیابی با اشاره به پروژه ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان تاکید کرد: هر سال حدود ۵۰ هزار گواهی توسط پزشکی قانونی استان صادر می‌شود و بیش از ۱۵۰ هزار مراجعه فقط در حوزه معاینات در پزشکی قانونی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: ساختمان قبلی در شان پزشکی قانونی نبود و خوشبختانه این ساختمان جدید می‌تواند در توسعه زیرساخت‌های لازم کمک کننده باشد.

آسیابی گفت: این پروژه در‌کمتر از ۱۸ ماه به ثمر نشست و تلاش پیمانکاران بومی این اتفاق را رقم زد.

تمام تعهد رئیس جمهور برای نوسازی ساختمان‌های پزشکی قانونی محقق شد

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان هم در این مراسم اظهار کرد: تمام تعهد سفر رییس جمهور برای تکمیل و نوسازی ساختمان‌های پزشکی قانونی به میزان ۱۲ میلیارد تومان محقق شد .

وی ادامه داد: پزشکی قانونی یکی از نهادهای مهم خدمات‌رسان به مردم است و از این روز تمام تلاش ما بر این است بتوانیم شرایط ارائه بهترین خدمت برای مردم فراهم شود.

استاندار گلستان در بخش دیگری با اشاره به تلاش استان برای پیشگیری از وقوع جرم، تاکید کرد: مردم استان گلستان در همین اغتشاشات اخیر نشان دادند بهترین، بصیرترین و هوشمندترین مردم ایران هستند.

۳۸ هزار معاینه سرپایی در مراکز پزشکی قانونی گلستان

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان هم در این مراسم عنوان کرد: در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۳۸ هزار معاینه سرپایی در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شد.

حسین زارعی ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۳۵۰ معاینه جسد، ۴۴۰ پرونده در بخش کمیسیون‌های پزشکی و قصور پزشکی، سه هزار‌ و ۵۰۰ آزمایش در آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی استان انجام شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان تصریح کرد: در استان هشت مرکز پزشکی قانونی فعال وجود دارد که ۹۰ درصد آن ملکی و باقی استیجاری است.

لازم به ذکر است ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان دارای چهار هزار مترمربع مساحت است که از محل اعتبارات ملی به میزان ۴۲ میلیارد تومان در زمان ۱۸ ماه با تلاش پیمانکاران بومی استان به بهره‌برداری‌ رسید.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول