اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

یادواره 15 شهید سیریک/ نوعی اقدم: مشکل غربی ها با ایران، پیشرفت با وجود تحریم است

سردار نوعی اقدم گفت: غربی ها نمی توانند بپذیرند که با وجود تحریم های سخت اقتصادی و نظامی، ایران به پیشرفت های شگرفی در عرصه های مخلتف دست یافته است.

یادواره 15 شهید سیریک/ نوعی اقدم: مشکل غربی ها با ایران، پیشرفت با وجود تحریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بیست و یکمین یادواره شهدای شهرستان سیریک و دهستان شهید مردان با حضور جمعی کثیری از مردم، مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی و خانواده معظم شهدا با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجرای سرود های انقلابی و حماسی و مداحی مداح اهل بیت شالباف در جوار گلزار شهدای روستای شهیدمردان برگزار شد.

سردار نوعی اقدام فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس در این مراسم گفت: امروز دوست و دشمن همه به خوبی به اهمیت میزان تاثیرگذاری خون شهدا و نقش آنها در امنیت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی رسیده اند و می دانند که این عزت و عظمت ملت ایران مدیون خون های شهداست.

 وی افزود: با توکل بر خدا و اراده مردم و رهبری امام، انقلاب در مقابله با نظام 2500ساله شاهنشاهی و بلوک غرب و شرق و جهان استکبار پیروز شد.

 

سردار نوعی اقدم با بیان این که امریکا 44سال دشمن اصلی نظام و ملت ایران است و در مقابل عظمت و بزرگی خون شهدا و برکت آنها ناتوان مانده است، خاطرنشان کرد: امروز در جهان تنها کشوری که با شجاعت و دلیری در مقابل ابرقدرت جهان ایستاده ملت ایران است و توانسته در بدترین شرایط ممکن تحریمی به بالاترین درجات افتخار در عرصه های مختلف توسعه و پیشرفت رسیده که این در دنیای فعلی بی نظیر دانست.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس گفت: قاسم سلیمانی نه تنها داعش را نابود کرد بلکه جهان اسلام را نجات داد و این همه دلیل آمریکایی ها برای شهادت این دلاور مرد بزرگ انقلاب اسلامی بود. ماموریت داعش در عراق و سوریه از بین بردن حرمین ائمه معصوم و اشغال ایران و خلع سلاح حزب الله لبنان و نهایتا از بین بردن اسلام بود اما شهید بزرگ ملت ایران، با مدد الهی مقابل آنان ایستاد و تمام طراحی های آنان را برهم زد.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: ادب و خلوص حاج قاسم فراتر از هر تصوری بود و خدا نیز مزد همه رشادت ها و جانفشانی های او را با شهادت به او داد.

بازدارندگی امروز ایران مدیون شهداست

حسین رییسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: خالصانه ترین عمل انسان در راه خدا شهادت است چون در این عمل هیچ گونه ریایی در کار نیست.

وی بیان داشت: توان ما امروز به اندازه ای پیشرفت کرده که در مقابله با همه تهدیدهای دشمنان بازدارنده شده است و امروز ایثار و شهادت جوانان ما در میدان های عمل به الگو و مدلی نو و بی بدیل تبدیل شده است

نماینده شرق هرمزگان با اشاره به این که دشمن امروز خواستار نابودی جمهوری اسلامی است و همواره با بهانه های مختلف برای ایجاد تحریم و تهدید بر علیه ملت ایران است که راه غلبه بر همه تحریم ها و تهدیدهای دشمنان و رسیدن به توسعه، اطاعت از فرمایشات رهبری است

در پایان این مراسم از ۱۵ خانواده معظم شهدای شهرستان سیریک نیز تجلیل بعمل آمد.

 در این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سالاری امام جمعه شهرستان سیریک، خواجه دادی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان سیریک، ذاکری بخشدار بمانی، سرهنگ پاسدار علی خادمی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سرهنگ پاسدار صادقی فرمانده پایگاه شهید مجید راهبر نیروی دریایی سپاه ، ذاکری مدیر آموزش و پرورش، قلندری نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی کثیری دیگر از مدیران و مسئولان و مردم همیشه در صحنه شهرستان اعم از اهل تسنن و تشیع حضور داشتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول