اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سردار سلیمانی: ایران در سدسازی و تربیت مهندس حائز رتبه‌های برتر جهانی است/ افتتاح ۴۴۲ پروژه محرومیت زدایی در زنجان

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افتتاح ۴۴۲ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه و بسیج گفت: ایران دومین قدرت سد سازی دنیا و سومین رتبه تربیت مهندس را دارد.

سردار سلیمانی: ایران در سدسازی و تربیت مهندس حائز رتبه‌های برتر جهانی است/ افتتاح ۴۴۲ پروژه محرومیت زدایی در  زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ سردار غلامرصا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان ضمن عرض تبریک دهه فجر و با بیان اینکه در شهری صحبت می‌کنم که مظهر روحیه انقلابی و استکبار ستیزی در مهین اسلامی محسوب می‌شود، اظهار داشت: رشادت‌های زیادی در دوران انقلاب و در دفاع مقدس از مردمان این  استان دیده‌ایم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم زنجان و مسوولان این استان برای اعتلای نظام مقدس جمهوری مجاهدت‌های فراوانی را کرده‌اند، افزود: از همکاری دستگاه‌های مختلف استان با بسیج و سپاه که وظیفه خدمت‌رسانی دارند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دستاوردهای فراوانی از جمله ساقط شدن رژیم پهلوی و خارج شدن ایران عزیز از سلطه امریکا را در پی داشت، افزود: کشور ما گفتمان جدید و جذابی را در دنیا آغاز کرده است که مورد توجه همه جهانیان قرار گرفته و از این رو نظام سلطه در تلاش است که این روند را متوقف کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه با اشاره به افتتاح ۴۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه و بسیج گفت: ظرفیت‌هایمان در برابر حل مشکلاتمان بسیار است و نرم‌افزار‌های جدیدی را باید برای حل مشکلات تدارک ببینیم و با روحیه بسیجی با مشکلات روبه رو شویم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با عملیات جهادی و اقدامات عملی و با همدلی و هم‌افزایی می‌توانیم بر مشکلات در حوزه‌های مختلف فایق آییم، افزود: در زمینه اعتلای بهره‌وری محصولات کشاورزی و خودکفایی در گوشت قرمز و ... توافقات جدی با وزارت جهاد کشاورزی منعقد کرده‌ایم.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری فرزانه هندسه قدرت و نیز مفهوم قدرت را در دنیا تغییر داده است، افزود: امروز با وجود سنگ‌اندازی‌ها، تجزیه طلبی‌ها و فتنه‌ها و تحریم‌های وحشیانه علیه ایران عزیزمان، با اقتدار تمام ایستاده‌ایم و همه اقدامات دشمن به دلیل این است که ملت ایران کار‌های بزرگی کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دهه فجر دهه شعف برانگیز و شادی آور برای همه مسلمانان و دلسوختگان جهان است، اظهار کرد: هم اکنون شرایط ملت ایران قابل مقایسه با دوران رژیم پهلوی نیست، امروز ایران را باید با کشورهای پیشرفته اروپایی مقایسه کرد و آمارهایی که از سوی مراجع بین المللی هم منعکس شده در این زمینه در دسترس همه است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب و با بیان اینکه امروز ما تصاویر ماهواره ای بومی در اختیار داریم، ادامه داد: ایران اسلامی اکنون به فناوری پرتاب ماهواره مجهز شده است. یک روزی انگلیس و آمریکا تعیین می‌کردند که ما باید در قبال انتظارات آنان چه نقشی را ایفا کنیم، ولی امروز قدرت دفاعی و نظامی کشور با آن دوران قابل مقایسه نیست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امروز ایران دومین قدرت سد سازی دنیا و سومین رتبه تربیت مهندس را دارد، تصریح کرد: در ریشه کنی بی‌سوادی نیز از میزان ۳۸ درصد جمعیت باسواد در پیش از انقلاب به بیش از ۹۵ درصد رسیده‌ایم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در زمینه بهداشت و درمان، انژری، فناوری‌های مخابراتی و راه‌های ارتباطی نیز به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته‌ایم، اظهار داشت: ظرفیت ملت ایران بسیار زیاد است و لازم است با هوشمندی و اقدمات انقلابی و بسیج ظرفیت ها تلاش مضاعفی را برای حرکت رو جلو داشته داشتیم.

پایان پیام/73021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول