اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

وضعیت صبحگاهی ترافیک در راه‌های البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز به تشریح آخرین وضعیت ترافیک صبحگاهی در راه‌های استان البرز پرداخت.

وضعیت صبحگاهی ترافیک در راه‌های البرز

علی زندی فر، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان البرز، گفت: ترافیک از کرج تا بیلقان و از بیلقان تا آدران، نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک از آدران تا بیلقان، روان است یادآور شد: همچنین تردد خودروها از سد امیرکبیر تا گچسر به صورت نیمه سنگین در جریان است، اما در مسیر برگشت یعنی از گچسر تا هزارچم، روان گزارش می‌شود.

وی افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا تهران، نیمه سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اضافه کرد: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل است.

به گفته این مقام مسؤول ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین صورت است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول