اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ترافیکی روان در جاده‌های شمال/ مسافران برگشت را به فردا موکول نکنند

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی روان در جاده‌های شمال، گفت: مردم برگشت را به فردا موکول کردند که لازم است مدیریت شود.

ترافیکی روان در جاده‌های شمال/ مسافران برگشت را به فردا موکول نکنند

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر سطح جاده‌های استان خشک است، افزود: باتوجه به بارش برف و باران که طی روزهای گذشته شاهد بودیم سطح جاده‌ها در ارتفاعات استان لغزنده است و تاکید پلیس کماکان پرهیز از تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی شمال است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به احتمال ریزش و سقوط بهمن در گردنه‌های کوهستانی شمال، تصریح کرد: رانندگان درصورت ضرورت سفر حتما خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه توجه به سرعت مجاز برای تردد در جاده‌ها ضروری است، اظهار کرد: بیشتر تصادفات ما بر اثر بی‌توجهی به سرعت مجاز است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باتوجه به تعطیلات پیش‌رو و همچنین روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم تردد در جاده‌های بودیم، اظهار کرد: به نطر می‌رسد مسافران زمان برگشت خود را به فردا موکول کردند که لازم است مدیریت شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، افزود: 

تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با بیان اینکه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در جاده‌های هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه نیر به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی یادآور شد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت نیز در محور هراز درحال اجرا است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول