اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

300 هزار شاخه گل به مناسبت اعیاد شعبانیه به عتبات عالیات اهدا شد

به مناسبت اعیاد شعبانیه، گلکاران شهرستان پاکدشت ۳۰۰ هزار شاخه گل برای گل آرایی به عتبات عالیات اهدا کردند.

300 هزار شاخه گل به مناسبت اعیاد شعبانیه به عتبات عالیات اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، محسن اردستانی فرماندار پاکدشت اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت سومین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین(ع) ، گلکاران شهرستان پاکدشت ۳۰۰ هزار شاخه گل برای گل آرایی به عتبات عالیات اهدا کردند.

وی گفت: گل‌های اهدایی با تنوع ۵۰ نوع شامل داوودی، میخک مینیاتور، لیلیوم، ژرورا، فرزیا، قلم پور، الستورمریا، رز، ارکیده بامبو و انواع برگهای تزئینی شامل برگ سیکاس، آنتوریا است که از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای گلزار به عتبات عالیات ارسال می‌شود.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: این دهمین محموله از گل‌های اهدایی گلکاران پاکدشتی است که به همراه ۱۶ نفر از خادمان گل‌آرا به عتبات عالیات ارسال می‌شود.

اردستانی خاطرنشان کرد: مردم و گلکاران شهرستان پاکدشت طی سال‌های گذشته و در مناسبت‌های مختلف، بخشی از دسترنج خود را در اعیاد مختلف از جمله اعیاد شعبانیه، برای گل‌آرایی عتبات عالیات و مسجد مقدس جمکران اهدا کردند تا این اماکن مقدس با گل‌های تولیدی در این شهرستان تزئین شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول