اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ارائه خدمات پزشکی توسط گروه‌های جهادی در شهرقدس

به همت گروه‌های جهادی پزشکی، خدمات درمانی و معاینات پزشکی در مرکز درمانی حضرت مهدی(عج) شهرقدس به جامعه هدف ارائه شد.

ارائه خدمات پزشکی توسط گروه‌های جهادی در شهرقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حسین نصیری مسوول گروه جهادی شهید قوطاسلو دانشگاه علوم پزشکی ارتش در حاشیه برگزاری اردوی جهادی پزشکی که در مرکز درمانی حضرت مهدی(عج) شهرقدس برگزار شد، اظهار کرد: این اردو با عنوان مرهم ۲ با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهد به‌صورت مشارکتی در دومین مرحله برگزار شده و به جامعه هدف خدمات درمانی با کمک خیرین محله ارائه شد.

وی گفت: در زمینه پزشکی متخصص غدد، عفونی، دندانپزشکی، زنان و تغذیه و غربالگری‌های فوق حرفه‌ای و تامین داروهای مورد نیاز که توسط داروخانه درنظرگرفته شده، خدمت‌رسانی شد.

مسوول گروه جهادی شهید قوطاسلو دانشگاه علوم پزشکی ارتش افزود: اجرای مسابقات و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مانند دارت، طناب‌کشی و فوتبال و نقاشی کودکان با موضوع نکات بهداشتی و احترام به والدین آموزش داده شد. 

وی با اشاره به اینکه این اردو پنجمین دوره گروه و دومین دوره مشترک با گروه جهادی شهید آشتیانی بوده است ادامه داد: با همکاری و هماهنگی مسوولین و تامین برخی مواد مورد نیاز می توان خدمات بیشتری به مردم ارائه داد و هر ماه می توان این اردوها را در یک نقطه شهر برگزار کرد. 

نصیری بیان کرد: پیش از این در شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم و نمازهای جمعه و مراسم راهپیمایی خدمات درمانی ارائه شده است و در شهرقدس نیز تیم ۴۰ نفره این خدمات را ارائه دادند.

پایان پیام/۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول