اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توجه به گرمایش مناسب در مراکز بهزیستی/ نظارت بر مراکز غیردولتی فراموش نشود

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با تأکید بر لزوم توجه به گرمایش مناسب در مراکز بهزیستی، خطاب به مدیران این اداره کل گفت: نظارت بر مراکز غیردولتی فراموش نشود.

توجه به گرمایش مناسب در مراکز بهزیستی/ نظارت بر مراکز غیردولتی فراموش نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان در جمع شماری از مدیران بهزیستی استان، از خدمات و زحمات همکاران به‌ویژه اعضای شورای اداری در ارائه خدمات مطلوب به توان‌خواهان در استان قدردانی کرد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را جمع‌بندی و برنامه‌ریزی اعتبارت، احصا و جمع‌بندی مسائل و مشکلات با توجه به پایان سال بیان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به سرمای هوا در روزهای اخیر، خواستار پیش‌بینی‌های لازم در مراکز به‌ویژه مراکز شبانه‌روزی شد.

منطقی افزود: یکی از اقدامات مهم در فعالیت‌های بهزیستی، نظارت بر مراکز غیردولتی است و نباید این نکته مهم در این بخش فراموش شود.

وی تصریح کرد: حضور در مراکز باید بر دو محور نظارتی و حمایتی متمرکز باشد و در سایه قانون و رعایت دستورالعمل‌ها، جنبه حمایتی از مراکز نیز فراموش نشود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مراکز تحت نظارت در بخش‌های سازمانی ادامه داد: انتظار می‌رود تا نهایت استفاده از صندوق بیماران خاص در درمان مددجویان صورت پذیرد تا بتوان در بخش درمان گام مؤثر و پایداری برداشت.

منطقی تکریم ارباب‌رجوع را از اوجب واجبات بیان کرد و پیگیری پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره را از اولویت‌های مهم در سال آینده دانست و گفت: این امر باید برحسب اهمیت، طبقه‌بندی شده و برنامه‌ریزی لازم به‌منظور تکمیل آن انجام شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول