اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اوضاع گرمایشی در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی سمنان مطلوب است

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: شرایط فعلی گرمایش در مراکز شبانه‌روزی مطلوب بوده و در برخی از مراکز، تدابیر لازم به‌منظور تهیه وسایل جایگزین گاز طبیعی اتخاذ شده است.

اوضاع گرمایشی در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی سمنان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان ظهر امروز در کمیته مدیریت بحران این اداره کل که به‌منظور برنامه‌ریزی در خصوص مصرف و تأمین انرژی، آمادگی و تجهیز امکانات موردنیاز در صورت بحران در سه بخش اداری، مددجویی و مراکز شبانه‌روزی که قریب به یک هزار نفر در این مراکز مقیم هستند، ضمن قدردانی از همکاری همراهی مردم به‌ویژه کارکنان اداره کل در مصرف بهینه گاز و کمک به تأمین گاز مناطق با افت فشار اظهار کرد: بحران، غیرمنتظره پیش می‌آید و راه برون‌رفت از بحران، آمادگی و پیش‌بینی قبلی بحران یا همان پدافند غیرعامل است.

وی با تأکید بر لزوم مناسب‌سازی و استفاده از در و پنجره‌های دوجداره، یکی از عوامل مؤثر در بهینه مصرف شدن انرژی را استفاده از این تجهیزات بیان کرد و گفت: در ستاد بهزیستی استان و برخی شهرستان‌ها با تعویض در و پنجره‌ها توانسته‌ایم تا 50 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان اولویت برنامه‌ریزی و تجهیز وسایل را مراکز شبانه‌روزی تحت نظارت عنوان کرد و خواستار برگزاری جلسه به قید فوریت با رؤسای شهرستان‌های تابعه شد تا بتوان با برنامه‌ریزی و تأمین منابع، تجهیزات و وسایل موردنیاز را تهیه کرد و در اختیار مراکز قرار داد.

منطقی گفت: در بازدید روزهای 24 و 25 دی‌ماه از برخی مراکز نگهداری و کسب اطلاعات، مشخص شده است شرایط فعلی مراکز شبانه‌روزی در وضع مطلوبی است و در برخی از مراکز، تدابیر لازم به‌منظور تهیه وسایل جایگزین گاز طبیعی اتخاذ شده است.

وی با تأکید بر لزوم رسیدگی و تست تجهیزات و امکانات ذخیره‌شده به‌منظور استفاده در زمان بحران برای ایجاد آمادگی و فراهم بودن زیرساخت‌ها، به معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان سمنان دستور داد تا از کلیه منابع و ظرفیت‌های موجود در بخش دولتی به‌منظور تهیه تجهیزات و امکانات گرمایشی و در اختیار قرار دادن به مددجویان استفاده شود.

منطقی گفت: توجه شود کاهش ساعت اداری یا دورکاری نباید علت کاهش خدمات‌دهی به جامعه هدف شود و فعالیت‌ها همچون گذشته به مددجویان و آحاد جامعه ارائه شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول