اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعطای تسهیلات ساخت مسکن به خانواده‌های مازندرانی دارای معلول

استاندار مازندران با بیان اینکه ۱۵ هزار مسکن در مناطق روستایی استان احداث می‌شود، گفت: به خانوارهای دارای دو معلول در مناطق روستایی ۲۰۰ میلیون تومان از طریق بهزیستی و ۱۵۰ میلیون تومان از طرف بنیاد مستضعفان به صورت بلاعوض برای ساخت مسکن پرداخت می‌شود.

اعطای تسهیلات ساخت مسکن به خانواده‌های مازندرانی دارای معلول

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان، ظهار کرد: جلسات شورای مسکن طبق برنامه زمان‌بندی تشکیل می‌شود و شاهد فعالیت‌های خوبی در این زمینه بودیم.

وی با اشاره به مشارکت خوب مردم، افزود: البته باید اعلام کنیم حداکثر زمان حضور برای متقاضیان در پروژه تا ۱۵ اسفند است چنانچه افرادی که ثبت‌نام کردند طی این مدت نتوانند مرحله‌ای را پرداخت کنند به‌طور حتم باتوجه به افزایش بی‌شمار به‌طور طبیعی نوبت آنان حذف شده و افراد دیگری جایگزین خواهند شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه تاکیدمان است افرادی که ثبت‌نام کردند تا ۱۵ اسفند پرداخت اولیه خود را انجام دهند، تصریح کرد: درواقع پرداخت اولیه به‌معنای ثبت‌نام است و کارها دنبال خواهد شد.

حسینی‌پور با اشاره به اهمیت موضوع زمین، تصریح کرد: مجموع دستگاه‌های اجرایی را طبق مصوبه دخیل کردیم که هر دستگاهی شرکت تعاونی تشکیل دهند و برای کارکنان و فرزندان آنها ثبت نام صورت گیرد.

وی ادامه داد: همچنین زمین‌های دستگاه‌های دولتی در اختیار راه و شهرسازی قرار می‌گیرد و کارکنان می‌توانند با عضویت در شرکت تعاونی نسبت به ثبت‌نام برای مسکن ملی اقدام داشته باشند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه مقرر شد در هر روستا پنج مسکن ملی ساخته شود، یادآور شد: دهیاران و بخشداران باید در این زمینه فعال شوند تا بتوانیم در مجموع ۱۵ هزار مسکن در مناطق روستایی احداث کنیم.

حسینی‌پور در ارتباط با رفع مشکل زمین مسکن روستایی، بیان کرد: در این زمینه قرار است منابع طبیعی زمین مورد نیاز را تهیه و تأمین کند تا بتوانیم مشکلات مسکن روستائیان را حل کنیم.

وی گفت: به خانوارهای دارای دو معلول در مناطق روستایی ۲۰۰ میلیون تومان از طریق بهزیستی و ۱۵۰ میلیون تومان از طرف بنیاد مستضعفان به صورت بلاعوض برای ساخت مسکن پرداخت می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول