اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نماینده ولی فقیه در کردستان: اعتقاد قاطبه ماموستاها فراجناحی و فرامرزی بودن انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از موضوعات مهم این است که اغلب ماموستاها معتقدند این است که انقلاب اسلامی مختص یک جناح، گروه و یا مذهب خاصی نبوده و متعلق به تمامی مستضعفان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان: اعتقاد قاطبه ماموستاها فراجناحی و فرامرزی بودن انقلاب اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با موضوع تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار کرد: استان کردستان تعداد پنج هزارو ۴۰۰ شهید انصار را فدای ایران اسلامی کرده که بخشی از این عزیزان از روحانیون و ماموستاها بوده که مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: همچنین این استان ۲۳ هزار شهید مهاجر دارد که از مکان‌های مختلف کشور برای مبارزه با اشرار، تجزیه طلبان و جنگ تحمیلی به کردستان آمده و شهید شدند.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در وحدت این است که در کشور ایران اسلامی وحدت خوبی بین شیعه و سنی وجود دارد و باید تلاش کنیم تا این وحدت تقویت و حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی سبب تقویت و تثبیت وحدت بین مسلمانان شده است.

پورذهی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم که اغلب ماموستاها نیز معتقدند این است که انقلاب اسلامی مختص یک جناح، گروه و یا مذهب خاصی نبوده و متعلق به تمامی مستضعفان است.

وی بیان کرد: وحدت یک امر راهبردی بوده و در حفظ و تقویت آن نباید افراد نسبت به یکدیگر تنگ نظرانه رفتار کرده، نگاه برادرانه به یکدیگر داشته، دلسوزانه و خیرخواهانه باشد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول