اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اجرای 135 کیلومتر شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خراسان شمالی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن (ع) به عنوان مجریان کار تاکنون ۱۳۵ کیلومتر شبکه و خط انتقال جهت آبرسانی به روستاهای محروم اجرایی شده است.

اجرای 135 کیلومتر شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن (ع ) بعنوان مجریان کار تاکنون ۱۳۵ کیلومتر شبکه و خط انتقال جهت آبرسانی به روستاهای محروم اجرایی شده است.

وی گفت: چهار ایستگاه پمپاژ آب هم اجرایی شده هر چند که شاهد تنش آبی و خشکسالی در سطح استان هستیم اما باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در خصوص انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی افزود: سالیانه ۵.۵ میلیون متر مکعب آب با کیفیت استان توسط پتروشیمی مصرف میشد که مطالعات این پروژه به اتمام رسیده و پیمانکار هم کار خود را آغاز کرده است.

رشیدی با بیان اینکه پروژه انتقال پساب پتروشیمی یکی از پروژه‌های بسیار بزرگ و مهم استان تلقی می‌شود، تصریح کرد: حداکثر تا سه ماه آینده خط انتقال این پروژه اجرایی می‌شود و تا پایان شهریور ماه سال آینده نیز به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: برای بخش بهداشت و درمان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور ۷۷۰ میلیارد تومان و برای حوزه آموزش و پرورش استان نیز ۱۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده که تمام مدارس کانکسی حذف و پروژه‌های نیمه تمام نیز به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول