اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نمایشگاه «سپاه و بسیج، خدمتگزار ملت ایران» در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی باعنوان «سپاه و بسیج، خدمتگزار ملت ایران» در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد.

نمایشگاه «سپاه و بسیج، خدمتگزار ملت ایران» در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، نمایشگاه دستاوردهای سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی باعنوان «سپاه و بسیج، خدمتگزار ملت ایران» همزمان با نماز جمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان شمالی و فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.

در این نمایشگاه دستاوردهای رده‌های مختلف مجموعه سپاه استان به نمایش گذاشته شده است.

دستاوردهای بسیجیان و گروه‌های جهادی در حوزه های عمرانی از قبیل آبرسانی روستاهای استان، امورات فرهنگی، آموزشی و اجتماعی از جمله موارد به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه بود.

پروژه آبرسانی به ۱۶۴ روستای استان برای تامین آب شرب پایدار با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ساخت ۸۰۰ واحد مسکن محرومین برای مددجویان کمیته امداد تا پایان سال ۱۴۰۱، ارائه خدمات درمانی، عمومی و تخصصی با تعرفه های بسیار پایین به مردم استان در درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی جوادالائمه به تعداد ۷۰۰ هزار ویزیت در ۹ ماهه اول ۱۴۰۱ از جمله اقدامات بسیج و سپاه در سال جاری است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

همچنین گزارشی از اولین پیوند قرنیه چشم استان که در درمانگاه جوادالائمه به انجام رسید و تصاویری از ۶۴ سالن ورزشی راه اندازی و بهره برداری شده توسط سپاه استان نیز از موارد به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

آسفالت جاده های روستایی، علمی شدن و افزایش بهره‌وری کشاورزی استان با استفاده از ۴۰۰ مهندس بسیج کشاورزی برای ۲۰۰ هزار هکتار از مزارع کشاورزی استان از دیگر اسناد ارائه شده در این نمایشگاه بود.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول